Essence Stay With Me Longlasting Lipgloss

14 Jul

Het mooiste moment van de week was weer aangebroken. De krantjes en foldertjes vielen weer door de bus. En wat zag ik in het Kruidvatkrantje? Twee lipproducten van Essence voor drie euro. Dat kon ik niet weerstaan en vandaag heb ik dan ook gebruik gemaakt van deze actie. Ik heb er dus twee gekocht maar ik review ze apart.

Van Alles 078

Dit is ‘m. Hij lijkt op de Stay Matte Creams van Essence en is even goedkoop. Dit is alleen een lipgloss en dat meer een lipstick. Goed, wat wordt er beloofd?

Van Alles 079

Dat is duidelijk. Hij blijft lang zitten en het zijn intense kleuren. Eens kijken of we het daar mee eens zijn. Ik ben benieuwd 🙂

De applicator vind ik leuk en handig. Het kuiltje sluit mooi aan om je lippen waardoor de gloss makkelijk te verdelen is. Het is wel veel gloss voor één keer maar dit kun je natuurlijk afvegen.

Van Alles 080

Met het bolle puntje kun je nog even goed de lijntjes bij langs gaan zodat je zeker weet dat je lippen mooi zijn ingekleurd.

Een pluspuntje: De lipgloss ruikt heel lekker. Een beetje zoet, naar aardbei.

Dan de swatches. Is de kleur zo intensief als er wordt beloofd?

Van Alles 081

Mwahh, valt me niet tegen. Hij is een beetje waterig maar het blijft natuurlijk een lipgloss. Het is een mooie zachtroze kleur en prima overdag te dragen. De kleur heet trouwens 02 My Favourite Milkshake

En dan nog even de lipgloss op mijn lippen 🙂

Van Alles 101

Haha, applaus voor mijn mega neus. Maar ik vind het een mooi kleurtje. Zoals ik al zei is dit eigenlijk altijd wel draagbaar en mooi. Het pigment valt een beetje tegen maar meer had van mij ook niet gehoeven.

Als je een leuke lipgloss wil met een goed pigment zou ik deze niet zo snel aanraden. Maar ben je op zoek naar een lipgloss die altijd kan en makkelijk tussendoor is aan te brengen dan is dit een goed keuze. Hij kost 1.99

Xx Esther

Geef een reactie

