Shoplog Utrecht + wenkbrauwen

13 Jul

Afgelopen vrijdag ben ik samen met 4 vriendinnen (waaronder Esther) lekker in Utrecht wezen shoppen. Ik had mezelf voorgehouden alleen dat te kopen wat ik ook echt nódig had. Geen zomerse jurkjes of topjes, maar juist iets warmere kleding zoals jasjes en truitjes. En ik moet zeggen: dat is me best goed gelukt! Kijk je mee?

DSC00023-001 DSC00025-003

Er is nu echt volop sale in Utrecht, ik denk overal wel, dus als je nog wat nodig hebt (of niet;)) grijp dan nu je kans! Als eerste kocht ik dit truitje bij de Only voor maar 10 euro. Het is een redelijk dun stofje en hij heeft driekwartsmouwtjes, lekker voor als het niet zo warm maar ook niet heel koud is. Op de trui staat met allerlei soorten steentjes, studs en staafjes een ster uitgebeeld. Redelijk basic, maar wel superleuk!

DSC00012-002 DSC00019-002

Laatst zagen jullie in mijn Action shoplog al de glitterstenenapplicator. Ik wilde er laatst mee bezig gaan, maar ik miste eigenlijk nog een basic shirtje waar ik met op kon uitleven 🙂 Nu heb ik dus dit leuke shirtje daarvoor gekocht, hoewel ik hem zonder versieringen ook al wel heel leuk vind staan. Hij valt een beetje lossig, wat wel echt zo’n ‘amerikaans sportgevoel’ geeft, snap je? 😉 Deze kostte 5 euro bij de H&M Divided.

DSC00063-001

Jaja, Schotland komt steeds dichterbij en ik had nog een label voor aan mijn koffer nodig. Deze zag ik liggen bij de Xenos voor 1,99 en nee, ik ga niet naar Engeland maar hé, Schotland komt wel in de buurt toch? Ik vond hem in iedergeval wel erg leuk met die dubbeldekkerbus.

DSC00065-001

Laatst werd ik uitgenodigd voor een soort VIP klantenavond bij de Kalisvaart (een drogist bij mij in de buurt) en onder het genot van een hapje en een drankje kreeg je daar ook nog eens 20% korting op het hele assortiment. Daar profiteerde ik lekker van en samen met mijn zus heb ik daar een zak chiazaad gekocht. Bij onze aankoopjes kregen we ook een kleine goodiebag, waar onder andere alles hierboven op de foto in zat. Een mini granaatappeldouchegel van Weleda, 3 bruisballen, een puff en 2 testertjes: een serum van Dr. van der Hoog en een bodylotion van Dermolin. Dat was wel een leuke verrassing! Er zaten nog wat dingetjes in, maar die zijn niet heel interresant om te laten zien, namelijk pakjes zakdoeken, dropjes en OERLELIJKE groene afwashandschoenen met een bloem..

DSC00011-001 DSC00067-001

DSC00017-001

DSC00070

Op die avond kon je ook jezelf op laten maken, en ik vroeg om wat wenkbrauw advies. Ik heb natuurlijk blond haar en ik vind het best lastig om een goede kleur wenkbrauwpoeder te vinden. Hierboven zie je steeds de eerste foto mét wenkbrauwpoeder en daarna zonder. De ene foto is alleen warm van kleur en de andere koel, dus het verschil op de foto’s is moeilijk te zien. In het echt zag je wel duidelijk verschil. Ik wist eerst niet zo goed wat ik ervan moest denken, maar dat komt denk ik omdat ik het gewoon niet gewend ben. Opzich was de kleur wel goed, maar hoe je wenkbrauwen eruit zien kan je gezicht zo veranderen.. Nog een beetje wennen dus. Ik heb het poeder toen niet gekocht, maar daar ga ik nog wel even over nadenken. Wat vinden jullie ervan?

Dit was mijn shoplog! Hebben jullie nog leuke dingetjes gescoord in de sale?

Xx Anniek

Geef een reactie

