Nailart: golden girl

12 Jul

Al een poosje geleden, in de kerstvakantie, was ik in een decoratiewinkel en daar zag ik hele leuke steentjes staan, die eigenlijk bedoeld waren als een mooi ondergrond laagje op bijvoorbeeld een schaal. Maar ze leken me ook wel geschikt voor nailart, kijk mee wat ik er van gemaakt heb!

DSC00020Wat heb je nodig?

– een nude nagellak

– kleine gouden steentjes, snippertjes, schilvertjes..

– een topcoat

DSC00013 bewerkt

Dit zijn de producten die ik gebruikt heb: Essence Nude Glam in Hazelnut cream pie, basecoat van Jordana en gouden ‘schilvertjes’.

Toen ik aan deze nailart begon vroeg ik me af of die steentjes wel zouden blijven zitten, maar dat ging gelukkig goed. Gebruik niet te grote steentjes, dan vallen ze er zo weer af. Ik heb deze steentjes dus bij een decoratiewinkel gekocht, maar  ik verwacht dat ze bij de Blokker of soortgelijke winkels het ook wel hebben.

Aan de slag!

1. Lak je nagels met een laagje van de nude lak en laat het goed drogen.

DSC00010

2. Lak nog een laagje van de nudekleur, dit mag een best dikke laag zijn.

3. Strooi nu voorzichtig wat van de gouden steentjes op je nagel en druk het goed aan. Doe stap 2 en 3 om de beurt, nagel voor nagel.

DSC00012

4. Pak nu je topcoat en breng een laagje over de steentjes aan. Doe dit niet te dik, maar probeer wel tussen alle steentjes te komen.

DSC00022

Laat het nu goed drogen, ik was iets te enthousiast en heb een paar nagels een beetje verpest. Daarna overnieuw gedaan en GOED laten drogen 🙂

Deze nailart is geschikt voor overdag, maar ook naar een sjiek feest, hij is lekker classy.

Veel plezier!

Liefs Anniek

Geef een reactie

