Wat nam ik mee op kamp qua beauty?

10 Jul

Hoooi, zoals de titel jullie al vertelt ga ik vandaag aan jullie laten zien wat ik mee nam op korfbalkamp op het gebied van beauty. Op het moment dat jullie dit lezen ben ik waarschijnlijk al weer thuis. Maar goed, als je al vakantie hebt; fijne vakantie! En moet je nog eventjes? Houd vol, het is zo vakantie 🙂

SAM_1673

Dit is het. Het lijkt wat veel maar het zijn vooral de noodzakelijke dingetjes.

SAM_1675

Als eerste wat make-upjes. Ik heb alleen mee waar ik echt niet zonder kan. Dat zijn: Mascara, concealer en poeder. En mocht ik er nogal duf uit zien dan heb ik een blush mee.

SAM_1679

Deze spreekt wel voor zich. Ook al schiet het erdoor het laat gaan slapen er wel eens bij in, tanden poetsen blijft lekker. Helemaal als je op kamp bent.

SAM_1676

Er is (gelukkig) gelegenheid om te douchen. Ik ben niet van plan mijn haren te gaan wassen omdat ik het vandaag, vrijdag, al gedaan heb. Wel neem ik de heerlijke foam douchegel van de Hema mee. En waarschijnlijk gaat er ook gezwommen worden, dus een bodybutter om je huid net wat mooier te maken is ook geen overbodige luxe. En deze ruikt nog eens heerlijk ook, en trekt snel in!

SAM_1677

En natuurlijk om lekker fris te ruiken heb ik een deo en een luchtje mee. Ik ben helemaal fan van de Lady speedstick omdat het goed tegen zweten is en hij ruikt ook super lekker. Het luchtje dat ik meeneem is die van The Master Perfumer. Deze is lekker luchtig en zoet, en is niet zo’n heel zwaar parfum. Iets wat ik, zeker op kamp, niet zo lekker vind.

SAM_1678

En dan nog twee producten om te zorgen dat mijn haart perfect zit, een borstel en haarlak. En niet zomaar haarlak, maar Wella Flex 🙂 Een borstel is altijd handig, zeker na het zwemmen. En haarlak komt ook altijd wel van pas!

Dat was het dan. Ik zie dat ik nog een zonnebrandcreme ben vergeten maar die pak er zo ook nog bij in.

Xx Esther

Geef een reactie

