NO-AD aftersunlotion aloë

9 Jul

Je beschermen in de zon is erg belangrijk, maar als het dan toch is misgegaan – je bent verbrand – is een aftersun ’s avonds heel fijn. Omdat het weer strandweer wordt, review ik vandaag de aftersunlotion van NO-AD.

DSC00061NO-AD wordt verkocht bij onder andere de Kruidvat en ziet zichzelf als een simpel maar goed en goedkoop merk. Dat klopt ook wel, hun verpakkingen zien er best simpel uit, zo ook deze. Het is een tube met 100 milliliter erin. Hij kost 6,99.

Voor degenen die aftersun niet of nauwelijks gebruiken: aftersun gebruik je, zoals de naam het al zegt, na een dagje zonnebaden. Je huid voelt dan meestal wat trekkerig, droog en gloeiend aan. Aftersun verzorgt en verkoelt je huid.

In deze aftersun van NO-AD zitten allemaal lekkere oliën die je huid voeden. Lekker, dat kan je wel gebruiken als je huid zoveel zon heeft gehad. Ook staat er op de 5e plaats van de ingrediëntenlijst aloë vera, in vergelijking met de rest van de lijst best hoog. Aloë vera staat erom bekend dat het heerlijk verkoelend is.

Testen maar! Na een dag flink in de zon gezeten te hebben, heb ik deze lotion uitgetest. Als hij uit de tube komt, is het echt een lekkere lotion. Hij lijkt redelijk dik, maar als je hem aanbrengt is hij heel goed uit te smeren.

DSC00053-001

DSC00054-001

Ik merk dat het trekkerige van mijn huid wat minder wordt en hij lekker licht aanvoelt. Het is echt een goed product voor de zomer, hij is niet zo dik en zwaar als sommige normale lotions. Wat me wel heel erg opvalt is de geur. Er staat op de verpakking: ‘fresh coconut scent’, en inderdaad, dat maakt hij zeker waar! De lotion ruikt heel erg sterk naar kokosnoot, iets waar je van moet houden. Ik vind de geur persoonlijk wel wat te sterk, ik ben geen enorme liefhebben van kokosnootgeur. Maar als jij daar wel van houdt, is deze lotion zeker wat voor jou!

DSC00063

Ik vind de werking van deze aftersun goed. Hij voelt fijn en licht aan en verspreidt zich makkelijk over mijn huid. Wat ik wel een nadeel vind is de enorm sterke geur naar kokosnoot, iets té sterk naar mijn mening.

Xx Anniek

Eén reactie to “NO-AD aftersunlotion aloë”

  1. Charile juli 9, 2013 bij 5:52 pm #

    klinkt goed, jammer van de geur!

Geef een reactie

