Filmpje: zomerlookbook!

8 Jul

Een poosje geleden nam ik samen met mijn vriendin Dianne dit filmpje op. Ik laat 3 heerlijke zomeroutfits zien en laat zien wat de musthaves van deze zomer zijn! Lees nog even verder om te zien waar ik de items heb gekocht en voor foto’s. (Sorry dat het ingesproken geluid zo slecht is, mijn laptop heeft niet zo’n goede microfoon..) Vergeet hem niet in HD te zetten!

Outfit 1:

– Legergroene top: Primark

– shortje: Coolcat

– Slippers: vorig jaar bij de Hema

– Ketting: onbekende sieradenwinkel

Outfit 2:

– Mintgroen maxirok: Newyorker

– Losvallend shirtje: Newyorker

– Statement gouden ketting: H&M

– Sandaaltjes: Primark

Outfit 3

– Jurkje: H&M

– Pumps: winkeltje in Utrecht

– Riempje: Primark

Wat vind jij van deze outfits en wat zijn jouw zomermusthaves?

Bedankt voor het kijken!

Liefs Anniek

Geef een reactie

