Shoplog action

7 Jul

Whoho, ik heb vakantie! Alle tijd om leuke dingen te doen dus. Afgelopen vrijdag ging ik samen met mijn zus naar de nieuwe Action bij ons. Daar was ik nog niet geweest en ik was wel benieuwd hoe hij eruit zou zien! De Action kan je natuurlijk niet verlaten zonder wat mee te nemen, kijk mee!

DSC00053-002

Als eerste deze glitterstenenapplicator. Ik zag deze op www.kittehscupcakes.nl voorbij komen en dit zag er zo leuk uit! Met dit apparaatje kan je glitterstenen en studs op zo ongeveer alles wat je maar wilt bevestigen. Je kunt je schoenen bestudden, je bloesje, sieraden, noem maar op! Deze applicator kost 7,95.

DSC00056-001

Bij dat apparaatje moet je dan nog wel de glittersteentjes en de studs kopen. Er zit bij het apparaat al wel een klein zakje glitterstenen bij, maar daar kun je maar heel even mee vooruit. Je kunt kiezen uit een wiel met studs of een wiel met glittersteentjes. Ik heb ze allebei gekocht, in een beetje een middelmaat. Je hebt ze namelijk van heel klein tot best groot, je hebt keuze uit zo’n 5 maten. Ik heb echt heel erg zin om hiermee aan de slag te gaan! Deze studs en steentjes kosten 1,99 per wiel.

DSC00054-002

DSC00055-001

Ik heb al een statief voor mijn camera, maar deze mini heb ik erbij gekocht. Die ik nu heb is best groot, op zijn kleinst is hij ongeveer 40 centimeter en dan kan je hem nog verder uitschuiven. Deze is handig om bijvoorbeeld op je bureau te zetten. Ik hoop wel dat hij een beetje stevig is, hij was namelijk maar 89 cent. Maar voor die prijs kon ik hem echt niet laten liggen!

DSC00058-001

En dan als allerlaatste sokken. Whoe, sokken, spannend! Nee, ik had nog sokken nodig maar ik vind het een beetje zonde om daar veel geld aan uit te geven. Toen zag ik deze liggen voor  en ik had nog sokken nodig, dus deze nam ik ook mee voor 1,89.

DSC00057-001

Zijn jullie ook zo’n fan van de Action?

Xx Anniek

Geef een reactie

