Esther de Stresskip

6 Jul

Op dit moment is kwart over 5 en rond half zes moet ik weg naar kamp. Is dat goed gepland of niet? Kwart voor zes moeten we er zijn en zes uur gaan we fietsen. Ik heb er zin in! Maar zo’n kamp neemt wel veel stress met zich mee! Kijk maar:

SAM_1688

Dat was de uitnodiging. Eens per jaar hebben we een kamp van korfbal voor de D-jeugd tot de A-jeugd. Het is altijd supergezellig maar van tevoren een chaos.

Zo is er de vraag wat moet je eten? Ik wil altijd iets snels en makkelijks dus ik at soep.

SAM_1685

En ik at mijn grote liefde: Duo Penottie! Aah trouw met me. En dan vooral het witte gedeelte 🙂

SAM_1689

Ik kijk elk jaar een beetje op tegen het fietsen omdat het nogal lang duurt. Maar goed het zonnetje scheen de lucht was bijna helemaal blauw dus ik was er klaar voor!

SAM_1683

En kijk!

SAM_1687

Ik heb een cola-flesje met mijn naam erop! Mijn broer zag hem staan in de winkel en heeft hem voor me gekocht. Superlief!

SAM_1692

Ook zoiets. Er net iets te laat achter komen dat je mobiel opgeladen moet worden. En dan maar hopen dat ie op tijd klaar is…

SAM_1681

Maar goed, ik had mijn spullen op tijd klaar en kon gaan.

Zo dat was mijn voorbereiding. Hopen dat het kamp net zo leuk als normaal wordt. Fijn weekend!

Xx Esther

Geef een reactie

