Mijn favoriete schoenen

4 Jul

Schoenen, krijgt een meisje daar ooit genoeg van? Haha, ik ben niet verslaafd hoor, maar ik vind het wel leuk om schoenen te passen en te kopen πŸ™‚ Mijn stash is niet zo groot maar ik ben super blij mee. Vandaag de toppers uit mijn collectie.

SAM_1657

Dit zijn ze, vijf paar. Het is niet dat ik mijn andere schoenen niet leuk vind maar deze doe ik gewoon het vaakst aan.

Als eerste mijn nieuwe aanwinst, de groene nep-vans πŸ™‚

SAM_1661

Dit zijn van die schoentjes waar ik geen genoeg van krijg. Ze staan iedereen en zitten lekker en makkelijk. Deze zijn lichtgroen en gestreept van binnen. Ze komen trouwens van de Dolcis.

SAM_1669

Dan mijn partyschoenen πŸ˜‰ Deze doe ik heel weinig aan omdat ze ontzettend hoog zijn. Ik heb ze een paar jaar geleden gekocht voor een gala op school. Heel soms doe ik ze aan op een feest of voor de lol. Maar het is vooral leuk om naar te kijken! Ook deze komen bij de Dolcis vandaan. Haha, wordt het al duidelijk wat mijn lievelingswinkel qua schoenen is…?

SAM_1662

Oeehh, deze zien er een beetje oud en versleten uit. Terwijl ze nog best wel nieuw zijn! Dit zijn van die lekkere alledaagse gympies die bij elke broek wel passen. En van welke winkel komen deze??? Nee, fout! Deze zijn van de Scapino πŸ™‚

SAM_1668

Ahh, daar komt mijn vrouwelijke kant naar boven. Lange tijd heb ik afgezworen geen pumps of ballerina’s te dragen, maar een tijdje geleden ben ik toch voor deze schoenen gevallen. Vooral omdat het warmer was en ik behalve slippers geen open schoenen had. Ik vind het kleurtje leuk en de strikjes maken het nog een beetje schattig ook!

SAM_1664

Als laatste mijn laarsjes. Deze heb ik in de winter eigenlijk elke dag gedragen. Zoveel dat van de andere laars de bloem is afgevallen. Ze zitten lekker, staan leuk en er zit ook nog een elegant hakje onder ook! Van deze schoenen weet ik eigenlijk niet eens meer van welke winkel ze komen. Ik denk eentje in Bunschoten.

Dat waren ze alweer. Ik kom er nu achter dat het best een kort artikel is geworden. Ik hoop dat jullie het toch op prijs stellen πŸ™‚

Xx Esther

Geef een reactie

