Skinlite sheet mask

2 Jul

Zullen de sheetmasks uit Korea net zo’n opmars in Europa maken als de BBcreams? Ik hoop het wel, want ik heb een sheetmask uitgetest en hij was heerlijk! En een groot voordeel: hij is gewoon in Nederland te koop.

DSC00034

Dit maskertje kocht ik bij de Etos. Er zijn nog niet veel sheetmasks in Nederlandse winkels te koop, behalve bij de Etos heb ik het nog nergens gezien. Ik was erg benieuwd naar dit soort maskers en daarom ben ik ook heel blij dat de Etos dit verkoopt! Ondanks dat dit masker bij de Etos wordt verkocht, is hij wel echt in Korea geproduceerd, een ‘echte’ dus.

DSC00036

In dit masker zit coënzym Q-10, wat wel bijzonder is. Want als ik even naar dat ingrediënt google, kom ik bijna alleen maar voedingssupplementen tegen waar deze stof in voorkomt. Het zou beschadigde cellen beschermen en herstellen. Misschien werkt dat het zelfde als die stof op de huid wordt gelegd?

Ook zit er vitamine E in, wat je huid herstelt en de huidveroudering vertraagt. Dit heeft voor mij dus niet zoveel nut.

DSC00039

Als je het zakje openmaakt zit daar dit stoffen maskertje in. Hij is helemaal doordrenkt in vloeistof, hij is goed nat. Er zitten gaten in voor je neus, mond en ogen.

DSC00040

DSC00042

Ja, je kunt beter niet teveel mensen in de buurt hebben als je dit maskertje op hebt, echt mooi is het niet 🙂 Het maskertje paste wel goed op mijn gezicht, Ik denk dat het voor ieder gezicht wel een goede ‘pasvorm’ heeft.

Ik heb het maskertje er ongeveer 15 minuten op laten zitten, zoals voorgeschreven. Een lekker ontspannen muziekje er bij aan en relaxen maar. Toen ik hem eraf haalde was het maskertje nog steeds nat, en mijn gezicht ook. Ik heb het natte van mijn gezicht af gedept met een watje.

DSC00025

Ik heb geen voorfoto, maar wat een heerlijk resultaat van dit masker! Mijn huid voelde superglad aan en de rode plekjes op mijn gezicht waren zichtbaar minder geworden. Ik kreeg er een hele gave huid van. Ik zat de hele avond aan mijn gezicht te voelen 🙂

Ik ben heel erg blij dat er nu ook eindelijk sheetmasks verkocht worden in Nederland en ik hoop dat nog meer winkels dit gaan verkopen. Dit maskertje is te koop bij de Etos voor 1,75, een goede prijs vind ik. Ik heb wel gehoord dat hij niet bij alle Etos filialen te koop is, dus als hij niet bij de jouwe ligt, kijk dan nog even bij een andere.

Hebben jullie al wel eens een sheet mask geprobeerd?

Liefs Anniek

2 Reacties to “Skinlite sheet mask”

  1. imfashionstoned juli 2, 2013 bij 7:59 am #

    oooh klinkt goed!

  2. Hillene juli 2, 2013 bij 2:06 pm #

    Super leuk! Ik zat al langer te wachten tot er eindelijk goede sheetmasks naar Nederland zouden komen, dus jeeeej(;

Geef een reactie

