Het lekker ruikende deel van mijn stash :)

1 Jul

Haha de titel klinkt een beetje raar, maar ik bedoel dat ik mijn producten ga laten zien die heel lekker ruiken. Denk aan bodybutters, douchegels en geurtjes. Oke, daar komen ze!

SAM_1637

Dit is het. Het staat allemaal in een vak in een kast. Voor mij is het best wel veel, maar ik vind het heerlijk om elke dag een ander geurtje te pakken!

Als eerste gaan we naar de bodybutters!

SAM_1639

Ik heb er vijf. Links bovenin heb ik van Anniek gekregen. Hij ruikt heerlijk zonnig en fris. Echt iets voor in de zomer. Net zoals die er naast trouwens, ook een hele lekkere tropische geur. Daaronder liggen drie bodybutters van de Bodyshop die ik met Sinterklaas in een pakketje heb gekregen. De rode is met cranberry, de bruinige met gember en de gele met vanille. En dat is ook mijn favoriet!

Dan de douchegels, daar heb ik er het meest van 🙂

SAM_1640

Dit zijn ze. Voor de orde doe ik ze even in rijen.

SAM_1641

De achterste rij bestaat uit foam douchegels. Mijn favorieten! Het is heerlijk om je met dat zachte schuim te wassen. Van links naar rechts zijn het: Rituals Sunrise, Hema Destressing Shower Mousse, Hema Caring Black Orchid en Hema Refreshing White Tea. Haha, ik kom er nu achter dat ik bijna alle foam douchegels van de Hema heb. Nog eentje…

SAM_1642

In rij twee zit wat meer variatie. Eerst heb je de mierzoete geur van FA, Pink passion. Daarna komt de tropische Shower Cream die bij de Bodybutter van de eerste foto hoort. En als laatste de heerlijk ontspannende Palmolive Thermal douchegels in Turkisch Bath. Alle drie zijn ze heerlijk, er is niet eentje die echt mijn favoriet is.

SAM_1643

Rij drie bestaat uit de schattige mini’s van Kneipp. Mijn favoriet is de meest linkse, namelijk die met amandelbloesem. Maar nummer twee met grapefruit vind ik ook heel erg lekker. Nummer drie heeft een sterke mint geur en is daardoor heel handig als je neus verstopt zit. Nummer vier gebruik ik vaak als badschuim omdat de lekkere lavendelgeur zich dan over de hele badkamer verspreidt.

SAM_1644

De laatste twee zijn de Christina Aguilera douchegel en de lavendel zeep. Ik weet het, het is niet echt een douchegel maar ik heb ‘m er toch maar bij gedaan. De Christina Aguilera douchegel is trouwens een van mijn favorieten en bewaar ik voor speciale gelegenheden.

Dan gaan we naar het laatste onderdeel, de geurtjes.

SAM_1645

Ik heb er niet zo veel maar wel hele lekkere. Achteraan staan twee doosjes maar die horen gewoon bij de roze en paarse flesjes op de voorgrond. Dus die ga ik niet behandelen 😉

SAM_1647

Achteraan staan Cherry Bloom van de Master Parfumer en een geurtje van de Action. de Cherry Bloom heb ik voor mijn verjaardag gekregen en ik ben er super blij mee. Hij ruikt heel lekker en is makkelijk mee te nemen. Het action geurtje is lekker fris en is vooral handig op dagen dat je niet te zware parfum op wil.

SAM_1650

Tweede rangs staan twee parfums die ik ontzettend fijn vind. Allebei zijn ze van So…? Links is So in Love en rechts is So Fab. So in Love is een heerlijke zoete geur en Fab is juist een wat rustigere geur. Met vanille en musk. Allebei dus echte aanraders!

SAM_1653

Last but not least zijn het Christina Aguilera luchtje en een monstertje van de Douglas. Aahh, net als de douchegel ben ik ontzettend dol op het Christina Aguilera luchtje. Zo sjiek en vrouwelijk, maar weer niet te deftig. Het zelfde geld voor het monstertje van de Douglas. Ik weet niet meer welke geur het is maar hij is heel lekker en blijft goed hangen!

Zo, hehe, dat was het dan. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen 🙂

Xx Esther

Geef een reactie

