Natural bronzer Rimmel

30 Jun

Het is inmiddels zomer, maar veel zon is er nog niet te bekennen. Een beetje een tintje kunnen we wel gebruiken, daarom heb ik de natural bronzer van Rimmel getest!

DSC09990-004

Deze natural bonzer van Rimmel is er in verschillende kleuren. Ik heb nummer 026 Sun kissed. De verpakking ziet er goed uit, simpel maar wel oké. Wat wel een nadeel is, is dat hij echt niet handig dicht gaat. De deksel zit er heel erg losjes op, je kan hem niet meenemen in je toilettas, dan is de deksel er zo vanaf. Alleen om thuis te gebruiken dus..

DSC09984-005

Als je de deksel er vanaf haalt zie je dit, een mooi simpel patroontje van een zonnetje. Helaas was die van mij al wat beschadigd, ik had hem namelijk op de markt gekocht. Daar was hij maar 6,50 in plaats van 9 euro, die kleine beschadiging had ik daar wel voor over. Als je trouwens op zoek bent naar een product, kijk dan ook even op de markt. Daar zijn veel producten een stuk goedkoper!

DSC09986-004

DSC09987-005

De bronzer is mat. Daar heb ik bewust voor gekozen, zo kun je hem goed over je hele gezicht gebruiken. Op de bovenste foto ben ik één keer met mijn vinger over de bronzer gegaan, en onder heb ik hem wat uitgeveegd. Deze bronzer is goed op te bouwen.

DSC00013-001 DSC00018-001

Zonder bronzer                                            Met bronzer

DSC00011-003 DSC00020-001

Zonder bronzer                                            Met bronzer

Zo ziet hij er op mijn gezicht uit. Hij geeft je een net wat gezonder tintje en zorgt voor een mooie gebronzde look zonder een overload aan glitter. Ik heb op deze foto maar een heel klein beetje gebruikt, en aangebracht met een kwast met niet teveel haartjes. De kwast die je op de bovenste foto ziet heb ik uiteindelijk niet gebruikt. Hij bleek iets te compact en daardoor de bronzer veel te dik aan te brengen. Ik heb de bronzer alleen aangebracht onder mijn jukbeenderen.

Ik ben erg tevreden over deze bronzer van Rimmel. Hij is voor 8,99 te koop bij zo ongeveer alle drogisterijen. Ook kan je even een kijkje nemen op de markt.

Hebben jullie nog aanraders voor goede bronzers?

Xx Anniek

Geef een reactie

