Essence Stay with me lipgloss candy bar

25 Jun

Al een hele poos ligt deze lipgloss in mijn stash, maar lange tijd ongebruikt. Maar ik heb hem weer herontdekt, door hem op een andere manier te gebruiken! Vandaag review ik de Essence Stay with me lipgloss en laat ik 2 manieren van gebruik zien.

DSC09947

De Essence stay with me is een longlasting lipgloss die je voor 1,99 bij de Kruidvat kan kopen. Ze hebben zes verschillende kleurtjes, van lichtroze tot knalroze. Ik heb een koraalkleurtje: 03 Candy bar.

Ik vind de verpakking er mooi uitzien. Het is geen standaard flesje lipgloss. Hij is iets korter en dikker dan normaal, heeft een mooie matzwarte dop en ook zwarte letters een ‘vegen’ aan de bovenkant van het flesje. Ik vind hem er niet goedkoop uitzien.

DSC09948

Ook het kwastje is anders dan normaal. Hij heeft een soort zandlopervorm. Dit werkt wel wat anders dan een normale sponsapplicator. Met het bolletje aan het eind kun je heel precies de lipgloss opdoen en er blijft ook genoeg aan het kwastje zitten om in 1 keer je hele lippen te bedekken.

DSC09952

Hierboven zie je goed de kleur. Het is een koraalachtig perzik/rozekleurtje, daar houd ik van! Hieronder zie je eerst mijn lippen zonder iets erop, en daarna met Candy bar.

DSC09940

Niks op mijn lippen

DSC09943

DSC09942

Candy bar

Opzich is het een mooi kleurtje, maar waar ik bijna altijd last van heb is dat lipgloss mijn lippen donkerder maakt, en dat vind ik nooit zo mooi staan. Hier op de foto zie je dat niet zo goed, maar in het echt wel. Daarom heb ik ook een andere manier geprobeerd. Eerst heb ik een beetje BBcream op mijn lippen gedaan, en daarna Candy bar eroverheen gedaan.

DSC09936

DSC09935

BBcream + Candy bar

Dit vind ik nog een veel mooier resultaat! Hier is de kleur iets lichter en roze en daar houd ik van. Door de BBcream die eronder zit komt de kleur op je lippen hoe hij echt is, door de neutrale ‘ondergrond’. Dit kan je overigens bij alle lipkleuren die je hebt doen. Probeer het eens bij kleurtjes die je eigenlijk niet zo mooi vindt, zo krijg je er weer een hele nieuwe kijk op!

De lipgloss voelt lekker aan op je lippen. Hij is redelijk dik maar plakt niet heel erg. Hij voedt je lippen en droogt ze absoluut niet uit! Ook het aanbrengen is gemakkelijk doordat de lipgloss lekker creamy is en door de applicator. Wat mij betreft is het een aanrader! Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de lichte kleurtjes uit deze lijn.

Xx Anniek

Eén reactie to “Essence Stay with me lipgloss candy bar”

  1. birds4free juni 26, 2013 bij 4:07 pm #

    mooi !

Geef een reactie

