C1000 tonic, Top of Flop?

24 Jun

Ik weet het pas sinds een tijdje, maar C1000 huismerk heeft ook verzorgingsproducten! Ik liep langs het schap en kon het niet laten een product mee te nemen. Want zo goedkoop, dat kan toch bijna niet? Ik nam deze tonic mee voor 1.99, benieuwd naar het resultaat? Lees dan gauw verder!

SAM_1606

Het is een simpele fles met een makkelijk design. Het had iets leuker kunnen zijn maar eigenlijk past dit wel bij het C1000 huismerk.

Hij is voor ieder huidtype. Dit maakt voor mij niet zoveel uit, maar mocht je dat vervelend vinden, dit was de enige variant die er was, dus een andere keus is er toch niet. Maar nogmaals, ik verwacht niet van de C1000 dat het met een uitgebreide top verzorgingslijn komt, dus daar ben ik niet zo streng over šŸ™‚

Het is een grote fles en ik heb er dan ook lang mee gedaan. Dit zal ook komen doordat ik hem niet echt als tonic heb gebruikt. Dat wil zeggen dat ik niet elke avondĀ mijn hele gezicht er mee af heb genomen. Ik heb hem voornamelijk gebruikt om swatches te verwijderen en oogmakeup weg te halen als het ergens zat waar het niet hoorde. En soms had ik even een foundation-plamuur gekte en dan was deze tonic ook verdraaid handig om mijn gezicht weer schoon te krijgen.

SAM_1609

Zoals je ziet zit er geen alcohol in. Dit is natuurlijk altijd een goede zaak! Verder belooft de tonic dat hij je huid zuivert, hydrateert en verfrist. Met ‘verfrist’Ā  ben ik het eens maar over de andere twee heb ik zo mijn twijfels. Zo zuiverde de tonic mijn gezicht helemaal niet. Integendeel, na het gebruik van deze tonic leek ik wel een tomaat en ook op langere termijn zag ik geen verbetering. Ook van het hydrateren heb ik niet heel veel gemerkt, m’n huid voelde juist wat droog en ruw aan na het gebruik.

Zoals je hoort ben ik niet zo positief over deze tonic. Maar dan heb ik het wel over deze tonic als je het op je hele gezicht gebruikt. Op de manier dat ik hemĀ gebruik ben ik er juist heel tevreden over. Hij haalt binnenĀ 1 veeg swatches weg en uitgelopen make-up is zo bijgewerkt.

SAM_1610

Dus, ben je op zoek naar een goede tonic die je gezicht echt goed zuivert? Dan zou ik deze niet aanraden. Maar ben je net zo’n kluns als ik šŸ˜‰ en op zoek naar een ‘foutjesoplosser’? Dan zou ik zeggen; Voor deze prijsĀ kun je hem bijna niet laten liggen!

Xx Esther

Geef een reactie

