Ootd: New York is hot!

22 Jun

Pfoe, voor de eerste keer dit jaar wat het eens écht warm, boven de 30 graden! Veel mensen vonden het te warm, wat ik ook best kan begrijpen, maar ik heb er eerlijk gezegd wel van genoten. Eindelijk kon ik weer eens een shortje aan!

DSC09994-001

Lekker een shortje aan dus. Deze komt van de Coolcat. Ik kom eigenlijk nooit meer bij de Coolcat, maar 1 keer per jaar hebben ze een magazijnuitverkoop bij mij in de buurt, en daar ga ik wel altijd heen. Ze hebben daar dan zóveel kleding dat er altijd wel leuke dingen tussen zitten. Onder andere dus shortjes, rekken vol! Daar vond ik deze leuke basic spijkershort.

DSC09995-002

Daarboven draag ik een zwart hemdje met een nieuw t-shirtje die ik laatst bij de H&M gekocht heb. Ik had een shoplog voor jullie opgenomen, maar toen ik die wilde bewerken flipte het programma en waren alle beelden verpest, nogal balen. 😦 Ik heb vorige week nog 2 filmpjes opgenomen, maar ik wacht even met bewerken totdat ik zeker weet dat het programma het weer doet.

DSC00003-002

Op het shirtje staat met steentjes ‘New York’ geschreven. New York lijkt me echt een super stad, daar wil ik best graag nog eens een keer heen! Het is een heel basic T-shirt maar juist dat simpele wit met de zwarte glimmende steentjes maakt het mooi.

DSC09998-002Mijn schoenen komen van de Primark, simpele gympjes. Ik houd echt van die gympen van de Primark; super goedkoop en overal mee te combineren. Ik neem altijd wel een paar mee.

DSC09997-002

Ook heb ik nog een armbandje om, hij is goud met rood draad doorweven. Er zit ook nog zo’n ‘klosje’ aan, of hoe noem je dat? Ik heb gekozen voor wat kleur omdat de rest al best neutraal is.

Bedankt voor het lezen!

Liefs Anniek

Geef een reactie

