Rimmel Salon Pro

21 Jun

Het lijkt wel een wonderlakje! Hij zou 10 dagen blijven zitten en dat voor een prijs van 6,99. Ik heb het over de Salon Pro lijn van Rimmel London. Zou hij echt 10 dagen blijven zitten?

DSC09979-001

Laatst heb ik op de blog www.poweredbyflowers.wordpress.com dit lakje gewonnen, samen met nog een andere. Het is nummer 500 peppermint, een mooie mintblauwe lak. Ik ben benieuwd!

Deze nagellak zou dus 10 dagen zonder chips blijven zitten, wat zou dat ideaal zijn! Verder zit er lycra in, wat ervoor zorgt dat de nagellak een mooi glad en glanzend resultaat heeft en wat meer kan hebben zonder dat het afbladdert. Vandaar dat ze ook zeggen dat het een net zo mooi resultaat geeft als bij een salon.

DSC09980-001

Deze nagellak is beschikbaar in 28 kleuren, volop keuze dus. Het borsteltje is iets breder dan normaal en dat vind ik wel fijn lakken. In twee streken ben je klaar maar toch kun je er nog wel precies mee lakken.

DSC09981-001

Na 1 laagje dekt hij nog niet volledig, in 2 laagjes wel. Hij droogt mooi glanzend op en het ziet er goed uit. De kleur is best wel fel groen/blauw, mooi!

Maar nu de ultieme test, blijft hij ook echt 10 dagen chipvrij zitten? De eerste dag bleef hij er perfect op zitten, de tweede dag ook nog. Na de derde dag kwamen er een paar héle kleine chipjes aan het uiteinde van 3 nagels. Dag 4 werden die een héél klein beetje groter en bij dag 5 vond ik het er niet meer heel mooi op zitten, ik heb het er vanaf gehaald. Ik heb geen topcoat gebruikt, dus als ik dat had gedaan zat het er misschien nog wat langer goed op. Ondanks dat hij de 10 dagen niet gehaald heeft, vind ik wel dat hij echt goed is blijven zitten. Zeker in vergelijking met Essence en Catrice lakjes. Nu vind ik het ook niet zo erg dat hij niet 10 bleef zitten, zolang hoef ik dezelfde kleur ook niet op.

Ik ben heel erg tevreden over deze nagellak en ik kan je hem zeker aanraden! Je betaalt iets meer dan bijvoorbeeld een Essence lakje, maar de kwaliteit is echt goed in verhouding met de prijs.

Xx Anniek

Eén reactie to “Rimmel Salon Pro”

  1. birds4free juni 21, 2013 bij 3:27 pm #

    leuk!

Geef een reactie

