This or that tag 1/2

20 Jun

Vandaag ga ik voor jullie de ‘This or that tag’ voor jullie beantwoorden. Hierin staan allerlei keuzes waar je uit moet kiezen op het gebied van make-up, kleren en nog veel meer. Dit is trouwens deel 1 van de 2 omdat ik het nogal wat vragen vind.

Veel leesplezier!

Korte of lange mouwen? Sowieso kort. Ik ben behoorlijk warmbloedig en heb het niet vaak koud. Ook vind in korte mouwenshirts leuker bij mij staan.

Jurken of rokken? Deze is moeilijk omdat ik van allebei geen fan ben. Maar ik ga dan toch voor de jurkjes. Die vind ik wat lekkerder zitten en zijn makkelijker te combineren.

Jurk

Streepjes of ruitjes? Streepjes natuurlijk, want dat slankt af 🙂 Nee, maar ik vind streepjes wel leuker. Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een kledingstuk gehad met ruitjes.

Teenslippers of sandalen? Teenslippers! Ik loop er hartstikke slecht op maar ze zitten super lekker. Sandalen staan mij gewoon niet.

Sjaals of hoedjes? Sjaals, ik vind ze zeker in de winter heerlijk warm. Van hoedjes houd ik niet zo. Ik vind ze superleuk staan bij anderen maar bij mezelf, mwahh.

leuke-sjaal

Oorknopjes of oorhangers? Ik draag al tijden geen oorbellen meer omdat m’n gaatjes steeds ontstoken. Maar als ik ze droeg dan waren het knopjes.

Kettingen of armbanden? Ik draag het allebei niet, maar zou ik het doen dan toch liever wat stoere armbanden.

Hakken of platte schoenen? Hakken! Ik loop er beter op, ik vind het gaaf en het maakt m’n benen nog langer. Perfect!

Jasje of vest? Deze vind ik lastig maar dan ga ik toch voor comfort, een vest.

Vest

Blush of bronzer? Blush, ik gebruik bijna nooit bronzer en vind blush veel leuker. Daar krijg je van die leuke appelwangetjes van 🙂

Lipgloss of lipstick? Ik houd totaal niet van een plakkerige gloss, dus geef mij maar een lekker pigmentvolle lipstick!!

Eyeliner of mascara? Eyeliner gebruik ik eigenlijk nooit, maar zonder mascara ga ik de deur liever niet uit. Mascara dus!

Foundation of concealer? Zeker weten concealer. Foundation werkt bij mij gewoon niet. En nu mijn huid een beetje meewerkt gebruik ik liever wat concealer en voor de rest puur natuur 🙂

concealer-z

Neutrale of kleurige make-up? Neutraal! Ik vind warme en bruine tinten super mooi. En kleur gaat te snel mis!

Oogschaduw in vaste vorm of losse oogschaduw? Als ik het gebruik, gebruik ik vaste oogschaduw. Losse oogschaduw lijkt me heel vet maar ook een prutswerkje. En aangezien ik een klungel ben lijkt me dat niet zo slim.

Kwasten of sponsjes? Hoewel ik er van houd BB-cream met een spons aan te brengen kies ik toch voor de kwasten. Over het algemeen, en zeker bij je oogmake-up werken die toch fijner.

shubrushsets

OPI of China Glaze? Blijkbaar is China Glaze ook een nagellakmerk maar ik ken het niet. Dus deze keuze is snel gemaakt, OPI.

Lange of korte nagels? Ik heb hele kleine nagels die eigenlijk nooit lang worden. Ik probeer ze eigenlijk te laten groeien maar het lukt niet echt. Dus doe maar kort. Maar wel een beetje wit!

Zo dat was de eerste helft. Binnenkort komt deel 2 🙂

Xx Esther

Eén reactie to “This or that tag 1/2”

  1. gezondmooiblog juni 20, 2013 bij 6:02 am #

    Leuke tag! Ik kan ook niet zonder mijn mascara haha:)

Geef een reactie

