Dove Color Care Conditioner en Purely Pampering Bodylotion

17 Jun

Zo dat was een lange titel! Maar zoals je hebt kunnen lezen review ik vandaag twee producten voor jullie. Deze zijn nog van mijn verjaardag en heb ik van mijn lieve vriendinnen van korfbal gekregen.

SAM_1597

Het zat trouwens in een superlief doosje met een puf erbij.

Het zijn allebei mini’s wat ik superleuk en handig vind. In beide zit 50 milliliter.

De eerste is de bodylotion. Van deze had ik de grote al zien staan. Ik was erg benieuwd omdat ze in de reclame aangeprezen werden als de meest geweldige bodylotions ooit.

SAM_1601

Ik heb de variant met kokosnootmelk en jasmijn. Normaal ben ik niet zo’n fan van kokos maar zo in combinatie met jasmijn valt het me zeker niet tegen. Ik vind het zelfs een superlekkere geur.Omdat hij zo klein is doe ik er heel zuinig mee zodat ik er zo lang mogelijk van kan genieten.
De substantie is ook heel fijn. Niet te dik niet te dun, gewoon hoe een bodylotion hoort te zijn. Hij smeert makkelijk uit en trekt snel in; een pluspunt! Ik ben heel tevreden over deze bodylotion en misschien koop ik binnenkort wel de grote versie.

Dan de conditioner. De laatste tijd was ik mijn haar alleen met shampoo omdat het heel snel vet wordt. Maar daarvoor heb ik hem even getest. Eigenlijk is het een conditioner voor gekleurd haar. Mijn haar is niet geverfd maar toch heb ik hem met liefde gebruikt. Ten eerste is de geur heel lekker. Echt zo’n typische Dove geur met iets bloemigs er door heen. Dat maakt het toch een stuk lekkerder smeren dan wanneer het stinkt.

SAM_1598

Ten tweede is ook van dit product de substantie perfect. Lekker dik en smeuïg wat makkelijk smeert. Ik gebruikte het vooral in m’n puntjes en dan bracht ik het lekker royaal als een masker aan. En ten derde mag het resultaat er ook wezen. Mijn haar was goed doorkambaar en heerlijk glad. Van de ‘color care’ heb ik niet heel veel gemerkt maar ja, wat wil je met ongeverfd haar.

Nou, weer twee producten die ik op mijn favorietenlijstje mag zetten. Probeer ze zeker een keer uit!

Xx Esther

Eén reactie to “Dove Color Care Conditioner en Purely Pampering Bodylotion”

  1. Silvy juni 17, 2013 bij 11:22 am #

    Klinkt goed ^^

Geef een reactie

