De fashiontrends van deze zomer, like or don’t like?

16 Jun

Nu het weer lekker weer is kunnen we weer volop shirtjes, topjes, rokjes en shortjes dragen, heerlijk vind ik dat! Voordat je gaat shoppen, wat zijn nu de echte trends deze zomer?

maxidress

Als eerste de maxidress. Je ziet ze vooral op internet steeds meer voorbij komen, maar in het echt heb ik ze nog niet zoveel gezien. Zo’n lange jurk tot aan je enkels vind ik heel mooi staan, heel sierlijk. Je hebt ze in verschillende soorten, een sjieke (zoals hierboven) en ook wat meer casual modellen, met bijvoorbeeld bloemetjesprint. Ik vind vooral de sjiekere jurken heel mooi, maar ik zou ze zelf niet zo snel aandoen denk ik. Zo’n lange jurk staat mij niet heel mooi, ik heb er al wel eens één gepast maar het maakt me een beetje een plank..

maxiskirt

De trend van de maxiskirt zou ik dan wel weer aandoen, prachtig vind ik dit! Ik heb zelf ook een maxiskirt, een ‘waterfallskirt’. Deze is tot op mijn enkels maar heeft ook weer wat verschillende lengtes, een beetje moeilijk uit te leggen. Hij is mintgroen en ik vind hem echt heel erg mooi, ook juist omdat hij verschillende lengtes heeft, dan wappert hij mooi in de wind. Binnenkort komt er ook een zomerlookbook filmpje online waarin hij voorkomt.

cutout cutout2

Wat ook helemaal in is zijn ‘cut out’ kledingstukken. Dit zijn jurkjes, topjes en andere kledingstukken waar een deel uit weg is gehaald. Nee, dit is niet echt iets voor mij. Bij andere mensen vind ik het soms wel leuk staan maar ik zou zelf toch niet zo snel zoals het jurkje hier linksboven een stuk van mijn zij laten zien.. Maar zoals rechtboven vind ik het wel heel mooi staan, nog steeds zou ik het zelf niet doen maar bij haar vind ik het wel leuk.

kant

Kanten jurkjes kunnen zó mooi staan! Ik was laatst bij de H&M divided en daar paste ik ook een prachtig jurkje van kant, helaas was hij net iets te kort. Kanten jurkjes staan heel fris en zijn lekker romantisch, heel mooi.

haarbandje

haarbandje2

Als laatste de superleuke bohemian bandjes! Oh, ik houd van deze bandjes! Je kan ze op verschillende manieren in doen en het geeft je hele outfit meteen een beetje een bohemian look. Ik heb er zelf ook een aantal, bijvoorbeeld met bloemetjes, gevlochten leer en suede met goud.

Dit zijn een aantal trends die mij opvielen van dit seizoen. Wat vind jij van deze trends?

Fijne zondag!

Xx Anniek

(Als je op de plaatjes klikt, zie je waar de plaatjes vandaan komen.)

Eén reactie to “De fashiontrends van deze zomer, like or don’t like?”

  1. Petit Trois juni 17, 2013 bij 7:19 pm #

    Behalve de ‘Cut Out’ trend ben ik het volledig eens met alle andere trends!!

Geef een reactie

