Outfit of the day: Sunny Marine

15 Jun

Toen het weer weer wat beter werdt, (haha 2x weer :p) deed ik weer eens mijn skaterrokje aan. Maar nog wel met een panty, want zo warm was het nou ook weer niet 🙂 Lees gauw verder!

DSC09775

Ik zat een beetje te twijfelen wat ik bij dit rokje aan zou doen. Ik had ook nog 2 jasjes die me wel leuk leken, een wat stoerdere en eentje met bloemenprint. Uiteindelijk heb ik voor dit shirtje gekozen. Het is een rood met wit gestreept shirt met 3kwartsmouwen, net ietsje warmer dan met korte mouwen. Eigenlijk is het shirtje nog langer, tot net over mijn billen, maar omdat ik hem in het rokje heb gestopt zie je dat niet. Het shirt komt van de Primark.

DSC09780

Op deze foto zie je het rokje ook goed van achteren. Het is een zwart skaterrokje van de H&M en achter zit een ritsje. Zo is het heel makkelijk om hem aan te doen maar ik vind het ook heel leuk staan! De stof van het rokje zit vast aan een band bovenaan die wat strakker om je middel zit.

DSC09776

Whoohoo! Deze foto is gemaakt door de hele tijd rondjes te draaien en een paar foto’s achter elkaar te maken, totdat ik er goed van voren op stond 😀 De panty en de blauwe schoentjes komen allebei van de Primark. De schoentjes zijn marineblauw, om nog even in het thema ‘Sunny Marine’ te blijven.

DSC09782

Qua accessoires heb ik het lekker simpel gehouden. Ik heb een rode nagellak op en deze leuke slangenring met diamantjes, waarvan de kleuren goed matchen met mijn top.

DSC09783

DSC09786

Voor de rest heb ik een klein beetje mascara en blush op. Less is more :p

En het vooruitzicht voor komende week ziet er goed uit! Misschien zelfs wel tropisch volgende week!

Liefs Anniek

Geef een reactie

