Youtube aanraders

14 Jun

Zoals jullie in de titel al kunnen lezen ga ik weer mijn favoriete filmpjes van Youtube laten zien.

Veel kijkplezier!

Ik weet het, deze jongen is gek. Haha, maar dat maakt(vind ik) het wel superleuk om naar te kijken!

Ik zal even wat uitleg geven over dit filmpje: Die jongen die je net zag heeft een vriendin en samen hebben ze een hond. Die vriendin heeft ook een channel en heeft een filmpje van de hond gemaakt. In plaats dat de jongen die je in het eerste filmpje zag alles doet wat je wilt kon je dingen insturen die de hond dan ging doen. 🙂

Haha ik hou echt van deze filmpjes. Ze zijn gewoon zo grappig, en ze is zo droog. Weet je wat wel erg is? Ik weet eigenlijk van niemand de echte naam.

Behalve van deze dan:

Dit zijn namelijk Mert en Dylan. Zij doen ongeveer elke week een milkshakevlog. Dan gaan ze een milkshake halen en maken daar een leuk filmpje omheen. Deze keer zit Teske er trouwens bij van Teskuh.nl

Ik moet je wel waarschuwen want ook hier is het niveau niet hoog.

Blijkbaar trekt dat me aan.

Dat waren ze, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Xx Esther

Eén reactie to “Youtube aanraders”

  1. Kimberley juni 14, 2013 bij 5:28 am #

    Hahaha ‘how to be a salad’ 😀

Geef een reactie

