Kruidvat Pure Refreshing Lotion

12 Jun

Vandaag heb ik weer eens een lekker klassieke review voor jullie. Namelijk van de Lotion van de Pure-lijn van de Kruidvat. Jullie weten hoe gek ik ben op de Kruidvat en toen ik deze aanlokkelijke fles zag staan, en ik had toevallig iets van een tonic nodig, kon ik het niet laten. Ik kocht, wreef en overwon. Haha, maar nee, hij is echt fijn!

SAM_1576

Zoals ik al zei had ik een soort tonic nodig. En daar gebruik ik deze lotion dan ook voor. Misschien denk je bij het woord lotion al snel aan een creme-product maar dat is hier zeker niet het geval. Het is juist heel vloeibaar, net als water.

De bedoeling van deze lotion is dat je hem als een van de laatste producten uit de Pure lijn gebruikt. Het haalt de laatste vuiltjes weg en frist je gezicht op. Nou heb ik de andere producten van de lijn niet maar ik ben van mening dat het ook heel goed los te gebruiken is. Ik gebruik hem ’s ochtends en ’s avonds. Dan doe ik het op een watje en daarmee wrijf ik over mijn gezicht.

SAM_1586

Zeker in de ochtend is het fijn en verfrissend en in de avond zorgt de lotion ervoor dat ik met een goed schoon gezicht mijn bed induik.

De lotion is, hoewel er salicylzuur(dit is een vrij heftig middel tegen puisten) in zit, vrij zacht en op een beetje tintelen na reageert mijn huid er super goed op. Ik merk niet dat hij harder reageert op puistjes of plekjes maar dat komt ook doordat ik daar de laatste tijd niet zo’n last meer van heb.

SAM_1578

Ik kan niet zeggen dat deze lotion wonderen verricht, maar slecht is hij zeker niet! Ik krijg er in ieder geval geen puisten door en mijn huid voelt lekker glad. Ook is het dus heerlijk om je gezicht op te frissen.

Dus zoek je een lekker goedkope tonic die ook z’n werk nog een beetje doet, dan is dit zeker iets voor jou!

Xx Esther

Geef een reactie

