Even bijkletsen..

9 Jun

Hooooi, zoals de titel al verklapt ga ik jullie in dit artikel even bijkletsen. We praten niet enorm vaak over privedingen dus het leek me leuk om jullie te laten weten waar wij ons nu mee bezig houden.

Bijkletsen

Als eerste natuurlijk de site. We vinden het nog steeds ongelofelijk gaaf om te doen. Anniek is er wat meer gedreven in dan mij maar stoppen gaan we zeker niet! We vinden het geweldig om te horen dat jullie het ook leuk vinden. Daar doen we het voor 🙂

Zoals ik al zei is Anniek soms wat meer bezig met de site dan mij. Misschien merk je het soms doordat er paar artikels van Anniek achter elkaar komen. Anniek werkt namelijk altijd goed vooruit. Ik ben superblij dat ik zo’n geweldige iemand heb om mee samen te werken. Applausje voor Anniek! Het is zeker niet dat ik het niet leuk vind maar soms heb ik het druk en ik ben gewoon ontzettend lui. Maar soms borrelt de inspiratie op en dan moet ik wel schrijven.

Dan de vakantie. Oeeehh, wat hebben we er zin in. Voor de mensen die het nog niet weten; Anniek en ik gaan deze zomer samen op vakantie naar Schotland. Er staat vooral veel shoppen op het programma en natuurlijk heerlijk genieten. Het enige minpuntje is dat we gaan vliegen. Misschien is het wel superleuk maar ik heb toch wel een beetje vliegangst. Gelukkig wordt het steeds minder, mede doordat ik heb gehoord dat je op vliegvelden goed kunt shoppen 😉

schotserok

Ik ben vanwege die vakantie ook flink aan het sparen. Al een hele tijd heb ik geen onnodige dingen meer gekocht en heb veel geld gevraagd(en gehad) voor mijn verjaardag. Het lukt best aardig dus ik kan lekker los gaan in Schotland.

tassen

Maar voor het zover is moet eerst dit schooljaar zijn afgelopen. Allebei zitten we in Gymnasium 3 en gaan, zo als het er nu naar uit ziet, met goede cijfers over naar de vierde klas. Het is nog zo’n drie weken en daarna nog een toetsweek. Daarna is het al vakantie.

Toevallig(naja toevallig) hebben we bijna hetzelfde profiel gekozen. Allebei gaan we volgend jaar C&M doen. Ook veel vakken hebben we hetzelfde dus er is een grote kans dat we nog lekker vaak bij elkaar in de klas komen. We worden nog eens gek van elkaar 🙂

klas

Verder zijn we gewoon enorm aan het genieten van de laatste weken op school. We hebben een geweldige klas waar we veel leuke dingen mee doen. Zo hebben we afgelopen week elke dag wel 1 á 2 ijsjes op! Wat klasgenoten mochten dan onder de les ijs gaan halen die we daarna heerlijk opaten.

Dan nog even op sportief gebied: mijn korfbalseizoen is inmiddels ook afgelopen. We waren gedeeld 1e geworden en moesten daardoor een kampioenswedstrijd spelen. Deze hebben we helaas nipt verloren. Maar toch zijn we eervol 2e geworden en promoveren we.

We trainen nu nog een paar weken in de nieuwe teams en gaan in juli gezellig op kamp als afsluiter, ik heb er nu al zin in!

Dat was het wel zo’n beetje. Ik hoop dat jullie nu een kijkje hebben gehad in ons leven en misschien kunnen we dit wel vaker doen.

Bedankt voor het lezen 😛

Xx Esther

Geef een reactie

