Palmolive Thermal Spa Mineral Massage

8 Jun

De douchegel die ik vandaag ga reviewen komt helemaal uit Hongarij, maar gelukkig is hij ook gewoon in Nederland te koop! Kijk je mee?

DSC09877

De Mineral Massage van Palmolive komt uit de lijn ‘thermal spa’, een echt verwenproduct dus. Het is een douchegel met dodezee zout en er zou ook Aloë vera extract in moeten zitten, wat verkoelend werkt.

Helaas zie ik als derde in de ingrediëntenlijst Sodium laureth sulfate staan. Dit bestandsdeel zorgt er voor dat de douchegel lekker schuimt, maar is ook uitdrogend voor de huid. Als tweede ingrediënt staat sodium  C12-13 pareth sulfate, wat een veel mildere variant is van sodium laureth sulfate. Op de verpakking staat dat er ook aloë vera in zit. En ja, die staat ongeveer op 3/4 van de lijst. Er zit dus niet heel veel aloë vera in.

DSC09879

Hierboven zie je hoe de gel eruit ziet. Hij heeft een mooi fris lichtblauw kleurtje met kleine witte stukjes (het zout) en iets grotere blauwe stukjes. Als je de douchegel eenmaal gebruikt, is de scrub best wel mild. De witte deeltjes zijn erg klein en voel je niet heel erg, van mij zou de scrub wel wat grover mogen zijn zodat je echt alle dodehuidcellen weghaalt.

De douchegel ruikt erg lekker. Hij is lekker fris en fijn om mee wakker te worden in de ochtend. Ook vind ik de verpakkingen van Palmolive douchegels altijd erg mooi, een mooie ‘slanke’ fles.

DSC09878

Al met al vind ik de douchegel wel oké. Van mij hadden de scrubdeeltjes iets groter en grover mogen zijn. Wel is deze douchegel goed voor dagelijks gebruik. Het wordt altijd afgeraden om vaker dan 1-2 keer in de week te scrubben maar met deze gel is het geen probleem om het elke dag te doen, daar is hij licht genoeg voor.

Deze douchegel is voor 2,59 te koop in bijna alle drogisterijen.

Xx Anniek

3 Reacties to “Palmolive Thermal Spa Mineral Massage”

  1. Britt juni 8, 2013 bij 8:43 am #

    Hij ziet er erg lekker en fris uit zeg! Misschirn ga ik hem.nog wel halen 🙂

  2. Silvy juni 8, 2013 bij 9:01 am #

    Lijkt me een fijne douchegel!

  3. vanessa juni 8, 2013 bij 9:17 pm #

    Ziet er goed uit!

Geef een reactie

