Nails: happy pastel

3 Jun

Deze nailart is lekker fris en schattig door de leuke pastel kleurtjes. Perfect voor de zomer!

DSC09732

What do you need? Dat zie je hieronder: een pastel mintgroen, een babyroze kleurtje, een zilveren striper en een koraalkleurtje.

DSC09734

1. Begin met je nagels te lakken met de mintgroen. Ik houd zelf heel erg van mintgroen en eigenlijk van alle lichte pastelkleurtjes wel! Dit is er één uit de LE Seasons of extremes van Essence.

DSC09723

2. Maak nu met de roze een streepje op het uiteinde van je nagel. Ik heb dit alleen gedaan op mijn ringvinger en mijn duim. Zo blijft het een beetje rustig.

DSC09728

3. Trek nu met je zilveren striper een lijntje aan de rand van het roze. Als je geen zilveren striper hebt maar wel een gewone zilver, kun je dit ook met een heel klein kwastje of satéprikker doen.

DSC09729

4. Pak nu de koraalkleur en zet met een sateprikkertje mini stipjes boven het zilveren lijntje.

DSC09733 DSC09731

Breng nog even een topcoat aan en je bent klaar! Ik vind zelf de combinatie van de kleuren heel leuk en het is ook niet heel moeilijk om te maken. Toch geeft het net wat extra’s aan je nagels.

Xx Anniek

Geef een reactie

