Creative inspiratie: Top Model tekenboek

1 Jun

Lang geleden kreeg ik een tekenboek van Top Models, zo’n ringband. Al gauw was het hele boek vol en was ik er van plan nog één te kopen. Dit is er gek genoeg nooit meer van gekomen, totdat… Ik was mijn verlanglijstje aan het maken voor mijn verjaardag. Ik keek in een blaadje van de Bart Smit en zag daar een superleuke map van Top Models staan. Ik kreeg weer helemaal zin om te tekenen en zette hem op mijn lijstje. En nu heb ik ‘m. En ik ben er blij mee!!

top model 018

Dit is ‘m. Een royale map met allerlei leuke frutseltjes binnenin. Door het elastiek is hij handig mee te nemen. Daarvoor vroeg ik hem eigenlijk ook. Wij zijn altijd heel lang onderweg naar vakantie en nu kan ik mooi tekenen 🙂

top model 019

Als eerste zit er een tekenboekje in. Hier zitten blaadjes in met ‘naakte’ lichamen. Daar kun de dan kleding omheen tekenen.

top model 020

Ook zitten er twee grote sjablonen mee. Als ik zelf geen inspiratie meer heb pak ik er hier een van en maak daar een mooie creatie mee.

top model 021

Nog meer decoratie: Stickers. Ik heb ze nog niet gebruikt maar dat komt vast nog wel. Ik vind het nu nog veel te leuk om de kleding zelf te tekenen.

top model 022

Ook zitten er blaadjes in met printjes. Die kun je dan uitknippen in bijvoorbeeld de vorm van een shirt of een broek en dan bij het figuur ‘aantrekken’. Ook dit heb ik nog nooit geprobeerd maar dat komt eigenlijk doordat ik er nog geen tijd voor heb gehad.

Natuurlijk heb ik al wat fashion items gemaakt. Hier komen ze:

top model 023

Dit jurkje zou ik wel in het echt willen hebben. Dat is ook eigenlijk wat ik doe. Ik teken kledingstukken die mij aanspreken. Het is een lieflijk jurkje in mooie kleurtjes.

top model 025

Dit is echt een zomers ontwerp. Het moet een soort jumpsuit voorstellen. Eigenlijk zou ik vooral het haar willen hebben 🙂

En de laatste:

top model 024

Als je goed kijkt zie dat deze ongeveer hetzelfde is als de eerste. Deze heb ik alleen iets klassieker proberen te maken. En ze heeft een accessoire, namelijk een horloge! Hoe cool is dat!?

Als jullie een ontwerp willen kopen, dan mag dat 😉

Xx Esther

2 Reacties to “Creative inspiratie: Top Model tekenboek”

  1. José juni 1, 2013 bij 10:14 am #

    Ik had er vroeger ook 2 boeken van! Ik krijg weer helemaal zin om ook weer er in te gaan tekenen, haha.

  2. Sanne juni 2, 2013 bij 11:03 am #

    Mooie tekeningen! 🙂

Geef een reactie

