Mijn beautywishlist

31 Mei

Ik heb de laatste tijd zoveel leuke dingen gezien! Ik lees veel blogs en daar zie ik wel eens wat leuks voorbij komen, en als ik het dan in de winkel zie, het is niet te duur en met de woorden van de blogger in mijn achterhoofd, dan belandt het soms toch wel op mijn wishlist! Het lijkt me leuk om het met jullie te delen, misschien kan ik jullie ook enthousiast maken 🙂

parfum

Als eerste de eu de toilettes van Yves Rocher. Mascha van Beautygloss heeft het de laatste tijd best vaak over ‘Monoï de tahiti’, een geur van Yves Rocher. Zij was daar super enthousiast over en nu werd ik toch ook wel nieuwschierig. Ik op naar de Yves Rocher winkel in Utrecht en even ruiken, maar mwah, niet zo mijn geur. Iets teveel kokos. Maar toen ik daar deze eu de toilettes zag staan en er even aan rook werd ik op slag verliefd! Dat heb ik niet vaak, dat ik zo plotseling zo enthousiast word van een product maar oh, wat zijn deze lekker! Ze hebben ze in een aantal geuren en in de winkel had ik de peach versie opgedaan. Een echte pure perzik geur, een beetje als die van de lijn van de Bodyshop. De prijs stond er niet bij, maar toen ik op de site keek zag ik dat ze maar 7,90 zijn, voor 100 milliliter. Een echte budgettopper dus! Het zou me niet verbazen als één van deze geuren binnenkort tussen mijn stash staat.

remington remington

Dan nóg een product dat ik op een andere blog heb ontdekt, de perfecht waves tang van Remington. Ik heb zelf nog geen stijl- of krultang maar ik was wel van plan er eentje voor mijn verjaardag te vragen. Toen ik de krullen van deze tang zag bij Martine vond ik het super mooi! Wat ook een groot voordeel is, is dat je niet zo lang bezig bent met krullen. Je doet je haar tussen die 2 ‘rechthoeken’ en door het grote oppervlak kan je lekker veel haar tegelijk doen. Geen gedoe dus met haar ergens omheen rollen en je vingers branden.

NaturalBronz

Ik ben op zoek naar een mooie matte bronzer en ik heb al veel mensen gehoord die fan zijn van de Natural bronzer van Rimmel. Heel erg veel mensen. Dus ja, nu wil ik hem ook. Het is een redelijk prijzig product, 9 euro voor een bronzer vind ik best veel, en nu liep ik laatst over de markt en daar zag ik hem liggen voor 6 euro! Ik zat een beetje te twijfelen maar ik heb hem toen toch niet gekocht. Wel jammer eigenlijk want die markt is alleen maar op donderdag tot ongeveer 1 uur. En normaal ben ik op donderdag rond 4-5 uur thuis, dat ik nu zo vroeg uit was, was een uitzondering. Maarja, ik ga dan maar eens langs bij de zaterdagmarkt in Utrecht. Misschien dat ze hem daar ook hebben.

beauty style

Ik ben qua looks, stijl en boeken fan van Lauren Conrad! Inmiddels heeft ze een aantal boeken met verhalen uitgebracht, maar ook de ‘gidsen’ ‘Style’ en ‘Beauty’. De eerste gaat over fashion en de tweede dus over make-up. Hierin vertelt ze haar eigen ervaringen en deelt ze tips. Style heb ik al een keer gelezen, en die vond ik echt te gek! Nu is laatst Beauty uitgekomen en daar ben ik ook benieuwd naar.

future

Nog een boek, namelijk ‘My future listhography’, een boekje waarin allemaal vragen staan met daaronder ruimte om er lijstjes onder te maken. Dit boekje vul je met de jaren in. Ik houd wel van dit soort invulboekjes, ik heb ook al Q&A a day, waarin je ook zelf dingen in moet vullen.

Dit zijn de dingen die op mijn wishlist staan! Van dit alles denk ik dat ik het parfum van Yves Rocher en de bronzer van Rimmel ook echt binnenkort ga kopen. De rest komt op mijn verlanglijstje te staan.

Wat staat er op jou wishlist?

Xx Anniek

 

Eén reactie to “Mijn beautywishlist”

  1. lipstickeliz juni 4, 2013 bij 5:32 pm #

    Dit Artikel vind ik erg leuk! leuk geschreven ook 🙂

Geef een reactie

