Lady Speed Stick Deo

29 Mei

Op verschillende blogs heb ik ze al vaak zien en horen langskomen: De lady speed stick deo’s. Overal worden ze aangeprezen als de geweldigste deo’s die er bestaan. Helaas worden ze niet in Nederland verkocht. Maar ik had geluk! Een vriendin van mij van korfbal, Nienke, ging naar Polen en kwam ze daar tegen en heeft er een voor me mee genomen. Superlief!

Lady speeds stick 004

Het is een leuke verpakking. Vrolijk paars met mooie bloemen erop. Ik heb de geur Orchard Blossom wat een heerlijke frisse en zoete geur is. De deodorant belooft je 24 uur te beschermen tegen zweet. Dat wil ik zien!

Het eerste wat me opviel toen ik hem op deed was dat je hem helemaal niet voelt zitten. Ik had niet zo goede herinneringen aan roldeo’s maar deze is heel ander. Hij is niet zo plakkerig en laat een mooi dun laagje achter waardoor je shirt niet blijft plakken.

Lady speeds stick 003

Dan de test, blijft hij echt zolang zitten als er wordt beloofd? De eerste paar uur zeker! Geen gezweet en telkens komt die heerlijke geur weer voorbij. Na een tijdje drijft de geur wat weg, maar de bescherming blijft! Ik denk dat hij een flink uur sporten niet totaal overleeft maar drukke dagen als die van mij zijn geen probleem!

Lady speeds stick 002Lady speeds stick 001

Of ik hem aanraad? Jazeker! Hij is alleen wat lastig te krijgen. Maar ben je in het buitenland en zie je lady speed sticks staan, sla dan zeker wat in! Ik weet niet precies welke geuren je allemaal hebt maar de gene die ik heb, orchard blossom, is heerlijk!

Xx Esther

Geef een reactie

