La femme beauty nagellak

28 Mei

Diamonds are girls best friend, alle dames houden van glinstering en glitters! Laatst kwam ik in de Kruidvat een aantal lakjes van ‘ La femme beauty’ tegen, een merk dat mij niet erg bekend in de oren klonk. Ik zag dit lakje staan en heb hem meegenomen, hij was namelijk ook nog eens in de aanbieding!

DSC09715

Zo vanuit het potje ziet het eruit als een paarsige kleur met heel veel roze, blauwe en paarse glitters. Het potje zit lekker vol, 15 milliliter namelijk. Ik vind het potje zelf er alleen wel een beetje cheap uitzien. De dop is overduidelijk plastic en het etiket begon al heel snel te slijten. Maar oké, laten we kijken naar de inhoud!

DSC09717

Wauw, wauw, wauw! Het lakje zit bómvol glitters, maar dan ook echt bómvol! Ik zat in de zon toen ik deze lak op deed en het schitterde prachtig! De kleur van de lak zelf is donkerpaars en er zitten heel veel glitters in, eigenlijk wordt je hele nagel bedekt met glitters. Het lijkt wel een beetje op een liquid sand lakje, alleen is het ‘sand’ dan in de vorm van glitters. Hij oogt namelijk niet glad, maar met kleine ‘zandkorreltjes’. Als de lak opdroogt, word hij een beetje mat/glanzend, er tussenin.

DSC09716

Wel merkte ik dat de lak door de glitters redelijk dik is, en daardoor is het moeilijk om netjes te lakken. Je kan minder precies werken. Hij dekt perfect in 2 laagjes.

Dit lakje kostte mij 1,50 bij de Kruidvat, maar dit merk word volgens mij niet vast bij de Kruidvat verkocht. Misschien wel bij de Big Bazaar ofzo.. Ondanks dat het vreselijk is om dit lakje van je nagels te halen (al die glitters!) is hij prachtig en de moeite waard!

Xx Anniek

Geef een reactie

