Hema Destressing Shower Mousse

26 Mei

Lang geleden heb ik een artikel gemaakt over twee douchefoams van de Hema. Ik vertelde toen dat er vier soorten waren, en vandaag kan ik vol trots nummer 3 aan jullie laten zien. Kijk je mee?

Hema douche foam 030

Net als de voorgaande twee is het een grote flacon met een mooie matte uitstraling. De flacons zijn trouwens niet helemaal hetzelfde, de dop van deze loopt wat hoekiger en die van de anderen wat meer rond. Dit laat je toch wel denken dat het twee verschillende ‘lijnen’ zijn. En dat is ook zo, als je kijkt naar de substantie:

Hema douche foam 036

Uit de douchegels van het vorige artikel kwam een soort van doorzichtig jelly spul wat in schuim verandert als je het tussen je handen wrijft. Uit deze komt meteen al schuim, vergelijk het met scheerschuim. Dit schuim is heerlijk zacht en luchtig en goed te gebruiken op je huid.

Hema douche foam 033

Zoals je ziet zitten in deze douchegel de volgende geuren verstopt: ylang ylang(dit is een mooie plant, ik denk uit China die een rustgevende geur afgeeft), vijgenextract(ik houd totaal niet van vijgen, maar in deze geur vind ik ze zeker niet hinderlijk) en geraniumextract(dit doet me meteen denken aan oude mensen achter de geraniums. Ook deze geur is rustgevend en prikkelend)

Hoewel ik me niet zoveel bij de ingrediënten voor kan stellen vind ik de geur verrassend lekker ruiken. Zoals de naam al zegt is de geur heerlijk ontspannend. Maar vergis je niet, deze geur is ook heerlijk om mee op te staan. Dit komt door de frisse toon die er door heen zit. Eigenlijk is dit zo’n geur die je kunt gebruiken als je even wil relaxen en tot jezelf wilt komen. Mocht je echt voor een knallende geur willen gaan dan is deze minder geschikt.

Hema douche foam 031

En weer een douchegel waar ik heel blij mee ben. De flacon is fijn, de substantie lekker zacht en de geur is heerlijk. Ik zeg; Kom maar op met die vierde foam douchegel van de Hema! Ze bevallen me wel 😉

Xx Esther

Geef een reactie

