Primark/H&M beachwear

24 Mei

Als ik naar het strand ga is dat meestal in de zomervakantie, als ik bijvoorbeeld in Frankrijk ben. Ik doe even mijn bikini aan, een strandjurkje eroverheen, zonnebrilletje op en gaan! Ook dit jaar word er weer leuke strandkleding verkocht, onder andere bij de Primark en de H&M Ik heb een klein overzichtje gemaakt. Kijk je mee?

primark Collage

Bij de Primark verkopen ze voor spotprijsjes hele leuke dingen! Linksboven een leuke top die je snel even over je bikini aan kan trekken. Daar omheen allemaal leuke bikini’s. Ze hebben aztec en galaxy prints, die nu helemaal in zijn, bovenaan eentje met supervrolijke kleurtjes, en de gele met ruches vind ik ook super leuk!

hm Collage

Bij de H&M zijn ze qua bikini’s iets meer basic dit jaar.Toch zien we nog wel een aantal leuke printjes terug en een mooi gedraaid model bikinitopje, linksboven. Een lekker grote strandtas is ook altijd handig. Ik neem vaak een heleboel mee voor een dagje strand: een leuk boek, flesje water, tucjes.. Het shortje linksonder vind ik ook erg leuk met zijn studs, gecombineerd met het topje daarnaast met een superleuke print!

Ikzelf heb al een bikini voor dit jaar, ik moet alleen nog een leuk paar sandaaltjes en wat leuke topjes. En het weer natuurlijk 🙂 En jij?

Xx Anniek

Geef een reactie

