The Master Perfumer; Eau de Toilette in Cherry Bloom N’18

21 Mei

De laatste tijd ben ik helemaal weg van geuren. Lekker ruikende bodybutters, douchegels en natuurlijk luchtjes. Van de laatste had ik er vier maar heb sinds kort nummer 5 aan mijn stash kunnen toevoegen. Benieuwd welke? Lees gauw verder!

Parfum tas 024

Het is een Eau De Toilette wat betekent dat het niet een heel zwaar parfum is. Dit vind ik niet vervelend want het is toch een spray van een lekker klein formaat. In het Kruidvat krantje stond hij dan ook onder de naam: Tasspray. Ik heb nummer 18 en volgens mij zijn er 5 versies.

Parfum tas 023

De spray komt in een superleuk en schattig doosje. Knalroze met wat vlinders. Ook het logo vind ik mooi en best luxe ogen. Ik kende het merk The Master Parfumer niet maar tot nu toe bevalt het merk me wel 😉

Parfum tas 026

Zoals je in de titel al hebt kunnen lezen heb ik de geur Cherry Bloom. De geurnoten zijn: framboos, kersenbloesem en blond hout.

Ik heb geen idee hoe blond hout ruikt. Volgens mij is het een wat warmere geur. Het parfum zelf is namelijk heel zoet en bloemig wat na een tijdje afneemt. Dan komt er een andere geur naar boven die dan waarschijnlijk het blonde hout is.

En kijk, toen ik wat aan het zoeken was kwam ik dit tegen. Ze hebben dus blijkbaar ook grote flacons!

Master

Mmm.. misschien een leuk idee voor later!

Jaja je ziet het goed, ik heb er weer een geurfavoriet bij. Eigenlijk ben ik heel makkelijk met geuren en vind ik ze al snel lekker. Maar toch, deze is lekker zoet, handig in gebruik en spotgoedkoop. Ik dacht zo’n 2.59. Je hebt dus ook nog andere geuren dus ga zeker even ruiken in de Kruidvat!

Xx Esther

Geef een reactie

