Ootd 1e pinksterdag

20 Mei

Op eerste pinksterdag was het eindelijk weer eens lekker weer, voor 1 dagje maar, dat wel. Maarja, dan moet je het er ook maar van nemen. Op die dag droeg ik ook na lange tijd weer eens open hakken, dat is toch al snel een beetje koud voor je voeten. Maar nu vond ik het wel weer kunnen.

DSC09684Ik droeg mijn nieuwe broek van de Coolcat, hij zit echt heerlijk! Daarbij droeg ik ook een nieuw shirtje van de primark. Op de foto lijkt hij iets valer dan in het echt. Ik heb nog niet zoveel kleding in legergroen maar ik vind het wel een erg mooie kleur. Aan mijn voeten heb ik witte pumps met een hele lichte slangenprint. Hier op de foto lijken ze best laag maar ze zijn toch wel zo’n 9 centimeter.

DSC09685

Even een close-up

DSC09677

Mijn haar heb ik in een schuine vlecht gevlochten en daarbij draag ik een zelfgemaakt hoofdbandje. Ik kwam dit bandje een keer tegen in de lintjes bak van mijn moeder en ik vond hem een hele leuke print hebben. Even op maat knippen en aan elkaar naaien en je hebt een leuk en easy zelfgemaakt hoofdbandje!

DSC09678

Ook heb ik een leren armbandje om. Hij komt uit Hongarije.

Dit was mijn outfit van gisteren! Vandaag zijn we lekker nog even vrij gelukkig maar morgen begint het harde schoolleven weer :p Ga jij nog iets leuks doen vandaag?

Liefs Anniek

 

 

3 Reacties to “Ootd 1e pinksterdag”

  1. Jewelyz mei 20, 2013 bij 9:49 am #

    Leuke outfit, je hakken zijn echt heel gaaf!
    Wij gaan vandaag echt burgerlijk naar de woonboulevard 😉

    • anniekandringa mei 20, 2013 bij 10:19 am #

      Haha, nou ja, is ook altijd gezellig toch?

      • Jewelyz mei 20, 2013 bij 10:22 am #

        Haha ja we gaan iig even een broodje hotdog scoren bij de Ikea 😉

Geef een reactie

