Shoplog Coolcat magazijn uitverkoop, sieradenuitverkoop, TBS, Etos

18 Mei

De shoplog van vandaag is al weer van een 1 á 2 weken geleden. De laatste tijd zijn er namelijk al 2 shoplogs online gekomen, dus ik dacht: deze kan wel even wachten. Maar wees gerust, er komen er de komende tijd niet veel meer aan, ik ben nu wel zo ongeveer blut namelijk 🙂

Ik begin maar eens bij de Coolcat magazijn uitverkoop. Vlak bij mij zit het hoofdkantoor van de Coolcat en daar is ook een énorme loods bij. Elk jaar word daar een gigantische uitverkoop gehouden van 5 dagen lang, de hele loods staat vol met kleding uit het hele land! Super toevallig dat dat net dicht bij mij is, echt leuk! De Coolcat heeft een heleboel kledingstukken die tótaal niet mijn smaak zijn, maar er zijn ook zeker leuke dingen te vinden. Je moet ze er alleen net uitpikken.

DSC09640 DSC09639 DSC09638

Ik was zelf vooral op zoek naar goede broeken. Broeken zijn best duur en zitten vaak niet goed bij mij, ik heb best smalle benen. Maar bij de Coolcat zit er voor mij vaak wel wat tussen. Ik heb hier 2 broeken gekocht, een lichte skinny en een donkere. Ze zitten allebei heel fijn en de extra aanbieding was 3 broeken voor 30 euro, dus met een broek van mij vriendin erbij kostte ze mij maar 10 euro per stuk!

DSC09636

En wat zie je hier? Inderdaad, een deel van een klein stropdasje! Ik vind zo’n stropdasje heel erg gaaf en ik wilde er zelf ook al eens eentje gaan maken, daar is het alleen nog nooit van gekomen. Deze kwam ik ook tegen bij de magazijnuitverkoop voor 1 euro. Hij is op normale lengte, wel veel smaller dan een echte mannenstropdas en een mooi glanzend stofje. Nu nog leren een stropdas te knopen 😀

DSC09629

50 meter naast de Coolcat uitverkoop zit een grote uitverkoop van een sieradenwinkel. Daar kocht ik onder andere dit leuke armbandje met koraalkleurige sliertjes. 3 euro.

DSC09633

Ook vond ik deze superleuke ring met allemaal diamantjes en goud. Hij is best groot en loopt over de bovenste helft van je vinger heen. Hij kostte 2 euro.

DSC09630 DSC09631

Met deze neonketting kun je je outfit helemaal afmaken. Hij kostte eerst 26 euro en nu maar 1 euro, koopje dus! Hij heeft groen/gele ‘plantjes’ en op het brede gedeelte zitten nog diamantjes. Een echte stamentketting.

DSC09634

Deze sleutelhanger kreeg ik er nog gratis bij. Niet helemaal mijn smaak maar misschien kan ik het gouden hartje eraf halen en nog iets leuks mee doen.

DSC09635

Een poosje geleden was ik al eens bij The body shop geweest om te kijken of ze nog de limited edition hadden van de wintercollectie. Ik had namelijk de gingersparkle bodybutter bij Esther geroken en ik was op slag verliefd! Helaas hadden ze hem niet meer, misschien dat hij binnenkort nog eens te voorschijn zou komen bij de sale. Maar toen ik laatst TBS inliep voor een moederdagcadeautje en lekker aan het rondkijken was, zag ik helemaal onderin een mandje deze liggen. Mijn hart maakte een sprongetje! Het is een héérlijke geur, gelukkig niet echt gembergeur want daar houd ik niet zo van, maar ver weg is er inderdaad wel wat van te ruiken. Misschien dat hij er in andere TBS’s ook nog wel is, hij kostte 4 euro.

DSC09628

Voor de mascara die ik nu gebruik, gebruikte ik altijd de paarse versie van de false lash effect mascara van MaxFactor. Die vond ik zo fijn, die wilde ik graag nog een keer. Nu was ik afgelopen weekend in Zwolle en toen zag ik dat ze bij de Etos 50% korting op alle MaxFactor mascara’s hadden. De paarse hadden ze niet meer dus heb ik maar deze meegenomen. Kijken of deze net zo fijn is. 8,50

Dat was het, best wel veel maar allemaal in de aanbieding gekocht. Heb jij de laatste tijd nog geshopt?

Xx Anniek

Om nu al de nieuwe collecties en andere leuke weetjes te zien, ga naar: www.coolcat.nl

3 Reacties to “Shoplog Coolcat magazijn uitverkoop, sieradenuitverkoop, TBS, Etos”

  1. Nathalie mei 18, 2013 bij 8:34 am #

    Leuke spulletjes heb je geshopt!

  2. Silvy mei 18, 2013 bij 2:34 pm #

    Leuk zeg! Ik zou ook weleens naar zo’n magazijn uitverkoop willen gaan ^^

  3. Bianca mei 18, 2013 bij 9:19 pm #

    leuke spulletjes!

Geef een reactie

