Leuke traktatie tips

16 Mei

Waar denk je aan bij een verjaardag? Trakteren! Althans, op de basisschool was het altijd een uitdaging om weer een originele traktatie te bedenken. Het is bij mij wat minder geworden op de middelbare maar het blijft leuk om naar geweldig originele en mooie traktaties te kijken. Kijk je mee?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kijk hoe leuk. Met worst en kaas is het lichaam van een giraf gemaakt. Ik denk dat je wel vol zit na deze traktatie! Maar leuk is ie wel.

paddestoeltraktatie

Weer zo’n leuke. Van ei en tomaat hebben ze kabouterhutjes gemaakt. Net zoals de vorige is ie gezond, perfect toch?!

mandarijn-mannetjes

Deze vind ik superschattig, alleen denk ik dat de combinatie mandarijn drop niet echt succesvol is. Maar het idee van die poppetjes is wel heel leuk bedacht.

Geweldige-cupcake-Leuk-voor-kinderfeestje_1357077229-van-AnnieB

Aaahh, waarom heb ik dit plaatje niet eerder gezien. Ik wou dat ik deze ooit gemaakt had. Maar het kan nog steeds natuurlijk, wie weet 🙂

Schaapjes-cupcakes-Eenvoudig-te-maken-met-mini-marsmellows_1356104475-van-Mara

Van deze heb ik geen idee hoe ze hem hebben gemaakt. Het zijn ook een soort cakejes. Maar die hoofden, echt superknap gedaan!

snowman-cupcake-leuke-traktatie-gezien-op-www-pincookie-com_1352748712-van-vandeVen

Ook al zo’n schattige. Perfect voor als je in de winter jarig bent! En ik denk dat ie nog super lekker is ook!

traktatie-230x214

Deze is heel simpel maar wat een leuk effect. Al die kleuren bij elkaar, en weer lekker gezond.

pinguin-traktatie

Dit is zo goed bedacht! Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn! Alleen is het voor mijn niet zo’n succes want ik lust geen drop.

hamburger-cupcakes

Ik moest even twee keer kijken toen ik deze zag. Ik dacht: hoe hebben ze dat gedaan? Later kwam ik erachter dat het lieve kleine cakejes zijn met fondant er tussen. Maar zo knap gedaan! Het lijkt echt heel echt!

Dat waren ze dan! Ik hoop dat het inspirerend en leuk was 😉

Xx Esther

2 Reacties to “Leuke traktatie tips”

  1. Jennie from the Blog mei 16, 2013 bij 9:02 am #

    Die cookiemonster cakejes blijven leuk!

    http://www.jenniefromtheblog.com // http://www.jenniefromtheblog.nl

    • anniekandringa mei 16, 2013 bij 11:57 am #

      Ja inderdaad, ik heb ze nog nooit gegeten maar ze zien er wel zo leuk uit! We zouden het trouwens wel fijn vinden als je de link van je blog in het url vakje zet, en niet in de reactie zelf 🙂

Geef een reactie

