Essence longlasting eyepencil 17 Tu-tu-touquoise

15 Mei

In mijn shoplog van laatst hebben jullie dit potloodje al kunnen zien. Of nouja, een potloodje, het is meer een soort creamy ‘stickje’ die je uit kan draaien. Dat vind ik wel fijn, want de oogpotloodjes van Essence zijn vaak zo hard. Dat is bij deze gelukkig dus niet zo.

DSC09297

Ze hadden het potloodje in verschillende kleuren, maar vooral donkere kleuren. Dit was één van de enige lichtere kleurtjes, een turquoise.

DSC09299

Het potloodje is dus uitschuifbaar, wat best handig is! Ik vraag me alleen wel af of het puntje na een poosje niet heel erg stomp wordt. Er zit namelijk geen slijpertje bij en het is moeilijk om een mooi dun lijntje te zetten met een stompe punt. Maar dat zal ik na verloop van tijd wel zien 🙂

DSC09300

DSC09311

Ik vind de kleur echt supermooi. Het is een felle lichtblauwe kleur met allemaal kleine shimmertjes. Hij knalt echt van je oog af, het geeft echt een vrolijk gevoel! Ook brengt hij gemakkelijk aan. Hij glijdt goed over je oog en is lekker romig. En longlasting is hij zeker! Ik heb hem nu al een paar keer ’s ochtends opgedaan en hem er die avond nog bijna perfect zittend afgehaald. En in vergelijking met zijn prijs van 1,49 is dit wat mij betreft echt een topper!

Liefs Anniek

Eén reactie to “Essence longlasting eyepencil 17 Tu-tu-touquoise”

  1. imfashionstoned mei 15, 2013 bij 7:30 am #

    Super mooi! je ogen komen dan nog meer uit!

Geef een reactie

