Lavendel geschenkset

13 Mei

Ik heb voor mijn verjaardag een heerlijke lavendel geschenkset gekregen. Van douchegel tot voetscrub, alles zit erin. Zoals de naam al verklapt ruikt alles naar lavendel. Lekker, maar wel een geur waar je van moet houden. Ik houd ervan dus ik ben superblij met dit pakket. Kijk je mee?

Lavendel set 003

Ziet er leuk uit toch?! Het is een vrij groot rieten mandje. Dit staat leuk en is makkelijk ergens neer te zetten. Zoals je ziet zit er van alles in. Ik ga het je laten zien:

Lavendel set 012

Helemaal rechts in het pakket zie je deze grote fles douchegel zitten. Er zit een leuk etiket omheen en een lief strikje om de dop. Ik heb hem tot nu toe 1 keer gebruikt en de douchegel heeft een hele grappige substantie. Een beetje blubberig, niet helemaal vloeibaar. En hij ruikt vanzelfsprekend naar lavendel. Ik moet zeggen dat het wel vrij sterk is. Hij blijft daarentegen niet heel lang hangen wat eigenlijk wel fijn is.

Lavendel set 011

Ook zit er een lekker groot stuk zeep in dit pakket. Ik heb maar 1 ander stuk zeep en gebruik het niet zo vaak. Toch vind ik dit wel super leuk en zal misschien vaker mijn handen gaan wassen :). Ik heb hem nog niet geprobeerd dus ik heb geen idee of hij snel opgaat of juist heel fijn is. Ik hoop van wel!

Lavendel set 009

Dan zaten er nog 2 wat bijzondere producten in. Namelijk een puimsteen en een borstel. De puimsteen ga ik gebruik voor mijn voetzolen omdat daar wat harde huid zit. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waar het borsteltje voor is. Aan de andere kant zit een gleuf met een borstel waar je nagels precies inpassen. Maar ik weet niet waarvoor je de kant die je op de foto ziet moet gebruiken. Ik verzin wel iets leuks 🙂

Lavendel set 008

Dan zaten er nog een voetscrub en balsem in. Ik vind het superlieve potjes en ga ook deze gebruiken om mijn voetjes lekker zacht te maken.

Lavendel set 007

Super leuk! Er zitten ook 4 mini bruisballetjes in. Ik heb ze nog niet open durven maken voor het geval ze breken ofzo. Ik ben heel erg benieuwd of ze het goed doen en  lekker ruiken. Ik kan niet wachten ze te testen.

Lavendel set 006

En weer een bijzonder product. Een superlief handoekje. Ik heb nog niet gekeken hoe groot hij zis maar ik denk dat hij vooral voor handen en voeten geschikt is.

Lavendel set 005

En als laatste de bodylotion. Ook dit is een grote fles. Ik heb ‘m al een keer gebruikt en m’n huidje werd heerlijk zacht. En rook natuurlijk lekker!

Tot nu toe ben ik heel tevreden over dit pakket. Ik kan er nog niet zoveel over vertellen omdat het meeste nog ongebruikt is. Wie weet komt er nog een artikel met mijn mening over de producten. Ik heb in iedergeval heel erg veel zin om ze te gebruiken.

Xx Esther

Geef een reactie

