OOTD: neon accent

12 Mei

Vandaag weer eens een outfit of the day. Het zou lekker weer worden vandaag (maandag 6 mei) en dus kon ik lekker een t-shirtje aan! Wat wel een beetje een nadeel is, is dat ik ’s ochtends vroeg in de ochtend vertrek naar school, als het nog best fris is, en daarom trek ik een lange broek aan. En als ik dan terug kom is het een stuk warmer en verlang ik echt naar een korte broek! Maar gelukkig (?) viel het nog best wel mee hoe warm het was en stikte ik niet in mijn lange broek 🙂

DSC09581

’s Ochtends droeg ik nog een leren jasje van de Primark. Hij is perfect als zomerjas. Hij zit lekker en ondanks dat het nepleer is voelt de stof heel lekker zacht aan. Ik geloof dat hij 25 euro kostte.

DSC09586

De ketting die ik om had kwam ook van de Primark. Je hebt hem maandag al kunnen zien in mijn shoplog. Het is de perfecte statement ketting met gouden spikes en een neonroze draad. Die neonroze draad geeft de outfit nét extra aan kleur, het springt er echt uit en maakt het geheel een stuk vrolijker.

DSC09565

Verder had ik een gebroken wit losvallend shirtje aan van de New Yorker met daaronder een wat langer zwart hemdje. Ook droeg ik een bordeauxrode broek van de New Yorker. Aan de onderkant zitten bij de pijpen nog gouden ritsjes, die je nu niet kan zien. Matched leuk bij de ketting 🙂 Mijn schoenen zijn van Le coc sportif.

DSC09569

Xx Anniek

Geef een reactie

