Etos Bath Ball in Vanilla Rose

11 Mei

Weer een cadeau-artikel! Namelijk over deze heerlijke bruisbal van de Etos. Ik ben nog steeds van plan een bruisbal bij Lush te gaan kopen maar er zijn genoeg andere opties waaronder dus bij de Etos. Ik ben vandaag heerlijk vakantie gaan vieren en ben uitgebreid in bad gegaan. Samen met deze bruisbal, kijk maar mee!

@ artikelen 001

Zo ziet hij er uit. Hij is wit en er zitten een soort van zwarte blaadjes is. Verder is hij heerlijk groot. Ik ga er dan ook twee keer mee doen. Ik heb geprobeerd hem door midden te hakken of snijden maar het is niet gelukt. Ik heb hem daarom maar gewoon in het water gelegd en er wat eerder uitgehaald.

@ artikelen 005

@ artikelen 004

Hier heb ik hem net in mijn bad gelegd. Hij begon flink te bruisen wat je jammer genoeg niet echt ziet. Wel zie de blaadjes die losgekomen zijn. Al gauw verspreidde zich een heerlijke vanille geur door de badkamer.

Zoals ik al zei heb ik hem er eerder uitgehaald waardoor ik nu nog wat over heb voor een volgende keer. Zo ziet hij er op dit moment uit.

@ artikelen 006

Tadaaa, het ziet er best wel cool uit. Als een soort zeewier. Ben je trouwens benieuwd wie mijn nagels heeft gedaan? M’n zusje. Ze heeft trouwens ook een beautyblog, over nagels: nailstoyou.wordpress.com Jeee zusjespromotieee 🙂

Nou, ik heb me toch genoten van deze bruisbal! Ik heb denk ik wel twee uur in bad gezeten. De zwarte blaadjes gaven een leuk spa effect en ik kon het niet laten om er even mee te spelen.

Deze is dus zeker een aanrader! Volgens mij heb je ook nog andere geuren, probeer het zeker een keer uit!

Xx Esther

Geef een reactie

