FOTD !

10 Mei

Vandaag een face of the day met mijn nieuwe absolute nude palette van Catrice! Ik ben er zo enthousiast over! Hij is perfect voor naturelle looks voor overdag en alle kleuren zijn goed gepigmenteerd en perfect te combineren.

DSC09431

Omdat ik naar school niet zo’n heftige look wil dragen is dit palette heel geschikt voor dagelijkse oogmake-up. Ondanks dat het allemaal nude kleurtjes zijn, kun je er toch ook wel weer hele verschillende looks mee maken. Vandaag heb ik gekozen voor hele lichte kleurtjes en het niet zo dik aangebracht, maar je kan ook alleen de donkere kleuren gebruiken en/of ze nat gebruiken, dan krijg je een veel heftigere look.

DSC09428

Dit zijn de producten die ik allemaal gebruikt heb:

– Catrice absolute nude eye palette

– Catrice BB cream

– Sephora gezichtsprimer

– Essence silky touch blush in 020 secret it-girl

– Max eyeliner pencil

– Hema grote oogschaduw/blend kwast

– Onbekend merk blushkwast

– Sephora atomic volume mascara (staat niet op de foto)

DSC09414 DSC09419

Ik weet niet meer precies welke kleurtjes uit het palet ik op mijn ogen gebruikt heb, maar ik denk de meest lichte (in mijn binnenste ooghoek en geblend over mijn hele ooglid), de vierde kleur (vanaf de lichtste kleur geteld) in mijn buitenste ooghoek en de buitenste helft van mijn crease, en de vijfde kleur in mijn buitenste ooghoek en goed geblend. Tot slot nog een heel dun lijntje met het oogpotlood van max en een likje mascara met de Sephora atomic volume.

DSC09427

Op mijn wangen heb ik een klein beetje blush van Essence. Een mooie peachy kleur met lichte shimmers, één van mijn favorieten!

DSC09324

Op mijn gezicht heb ik de BB cream van Catrice, die ongelofelijk fijn is! Je ziet hem bijna niet zitten maar hij geeft wel een goede dekking.

Zo, dit was mijn face of the day. Een lichte naturelle look gemaakt met hele fijne producten! En nu ga ik lekker een stukje appeltaart eten 😀

Heb jij het absolute nude palette al eens gebruikt?

Xx Anniek

Geef een reactie

