Catrice lakjes: 04 Orange-Utan, 13 Shopping Day At Bleumingdales, 36 Mint Me Up en 26 Raspberryfields Forever

9 Mei

Zo, dat was een lange titel! Maar zoals jullie al gelezen hebben ga ik vandaag jullie mijn nieuwe lakjes laten zien die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Het is trouwens allemaal Catrice omdat ik die gewoon heel fijn vind lakken. Kijk mee!

verjaardag 020

Dit zijn ze. Zoals je ziet zijn het lekker verschillende kleuren en ook lekker fel. Jammer genoeg heb ik die oranje net na de kroningsdag gehad. Maar goed, volgend jaar weer een kans. Ze staan nu op de volgorde: 26 Raspberryfields forever, 13 Shopping Day At Bleumingdales, 36 Mint Me Up en 04 Urang Utan. Die namen zijn altijd zo leuk bedacht! Goed, op naar de swatches!

verjaardag 030

Dit is 26 Raspberryfields Forever. Zoals je ziet een prachte dieproze-rode kleur. Een beetje kersenrood maar met wat roze er doorheen wat hem wat minder streng maakt. Dit is echt een lekker zoet kleurtje wat perfect is om in de zomer te dragen! Dat ben ik ook zeker van plan! Ik zou bij dit lakje 2 laagjes aanraden maar 1 kan er ook mee door.

verjaardag 025

Dit is 13 Shopping Day At Bleumingdales. Een mooie donkerblauwe kleur. In het echt is ie nog iets donkerder. Dit maakt hem lekker opvallend en knallend om te dragen. Ik dank dat deze kleur ook goed geschikt is om voor nailart te gebruiken. Dus als de creativeling een keer in mij opduikt komt er misschien wel een nailart artikel online 🙂 Hij dekt opzich wel in 1 laagje maar 2 is denk ik beter.

verjaardag 024

Dan 36 Mint Me Up. Deze past perfect bij mijn horloge die namelijk ook mintgroen is. Je kunt het nu niet heel goed zien maar in dit lakje zitten ook glittertjes. Als je hem in het in het zonlicht houdt zie je een mooi gouden gloed. Dit maakt het lakje prachtig sjiek en elegant. Maar hij is zeker ook gewoon te dragen want mint is gewoon een prachtige kleur. Hij dekt in 2 laagjes.

verjaardag 032

De laatste is 04 Urange Utan. Ik vind dit een hele gave kleur. Zoals is al zei is deze perfect voor koningsdag en toevallig is de kleur van mijn korfbalclub ook oranje. Hij neigt zelfs een beetje naar neon toe wat heel cool is. Hij dekt in 2 laagjes.

Aaahh, wat ben ik blij met deze lakjes. Het zijn gave kleuren en ze lakken lekker. Dat wordt een kleurrijke zomer voor mijn nagels 🙂

Xx Esther

Geef een reactie

