Kruidvat Nailpolish Remover

7 Mei

Potjes waar je je vinger in moet steken om je nagellak te verwijderen zie je steeds meer. Ik had hem al gezien bij Sephora alleen vond ik hem vrij duur, volgens mij 10 euro ofzo. Ik twijfelde dan ook geen moment toen ik deze budget versie in het kruidvatkrantje zag staan. Ik zette hem op mijn verlanglijstje en tadaa, ik heb hem. Ik ben er ontzettend blij mee!

verjaardag 036

Zoals ik al zei is het de bedoeling om je vinger in het potje te steken en dan te draaien. In het potje zit een soort spons die helemaal doordrenkt is met nagellak remover en zo wordt de nagellak verwijderd. Ik vind het een super idee omdat het zo makkelijk en snel is. Normaal heb je zo’n 5 watjes ofzo nodig voor al je vingers. Zeker met een heftige kleur. Met dit potje ben je in een paar seconden draaien klaar. En ook nog eens zonder al die extra troep!

verjaardag 037

Zo ziet de binnenkant eruit. Het lijkt een klein gat maar je vinger past er makkelijk in. De geur die uit het potje komt is wel behoorlijk sterk dus ik zou er niet boven gaan hangen. Maar als je eenmaal de nagellak verwijderd hebt en even wacht ruiken je vingers juist extra lekker. Een beetje zoet. Op het potje staat dat er ook caring oil in zit. Oftwel verzorgende olie. Ik heb er nog niet veel van gemerkt maar wie weet komt dat nog.

Dan de test, verwijderd hij nagellak echt zo goed en snel?

verjaardag 038

Hup het potje in, een beetje draaien en dan…

verjaardag 039

Taddaa. En dat na een paar keer heen en weer draaien.

Ik bedenk me net dat dit natuurlijk ook super handig is om mee te nemen!

Nou, je hoort het, ik kan eigenlijk alleen maar voordelen bedenken. Dus eigenlijk moet je hem nu gewoon kopen 🙂

Xx Esther

4 Reacties to “Kruidvat Nailpolish Remover”

  1. Hillene mei 7, 2013 bij 8:52 am #

    Super handig! Deze ga ik sws kopen(;

  2. Jacyra mei 7, 2013 bij 3:30 pm #

    Chilllll 🙂 Maar word de binnenkant daarvan niet heel snel al vies?

    • esthervreeken mei 7, 2013 bij 4:12 pm #

      Haha zeker chill! Ja zou ik ook zeggen maar het blijkt dat je nog vrij lang met zo’n potje doet

Geef een reactie

