Shoplog Primark Hoofddorp

6 Mei

Toen ik in Wijk aan Zee was zijn we via de heenweg langs de Primark in Hoofddorp gegaan, waar ik heerlijk heb kunnen shoppen. Ik was wel toe aan wat nieuwe zomershirtjes en ik was ook nog op zoek naar sandaaltjes. Allebei de dingen heb ik gevonden en nog wat extra:) Op dit moment is het heerlijk weer en heb ik echt zin om allemaal leuke outfits samen te stellen en het te dragen! Ik heb de foto’s ook lekker buiten gemaakt, in het zonnetje.

DSC09536

Als eerste dit superleuke ombre topje. Ik ben helemaal fan van ombre alleen had ik nog niets met die print. Dit topje is eigenlijk in een te grote maat, maar dat is niet erg. Zo valt hij mooi wat lossig. Hij kostte 9 euro.

DSC09537

Ik vind de kleur legergroen erg mooi. Toen ik dit model zag liggen was ik een beetje bang dat hij te breed zou zijn maar dat is niet het geval. Hij valt redelijk los en heeft mooie vleermuismouwen, love it! Hij kostte 6 euro.

DSC09538Ā DSC09539

Deze top hing bij de afgeprijsde kledingstukken, van 7 naar 3 euro! Ik vind de steentjes op de schouder heel mooi en het geeft hem net iets extra’s. Ik denk dat hij ook mooi zou staan in een strak, zwart rokje.

DSC09541

Ik vond de kleur van dit shirt heel mooi en het is ook leuk dat hij een beetje doorzichtig is. Met een zwart hemdje eronder prima te dragen šŸ™‚ Hij kostte 5 euro.

DSC09542

Dit is qua doorschijnigheid (?) hetzelfde als het vorige shirtje, licht doorschijnend met vlekjes. Dit shirt heeft panterprint in verschillende kleuren blauw. Panterprint kan al snel ordinair worden maar bij dit shirtje vind ik het juist wel mooi. Hij heeft ook als leuk detail omgevouwen mouwtjes. Dit shirtje kostte 6 euro.

DSC09543

Aangezien je maar 8 kledingstukken mee mag in de paskamer, heb ik deze niet gepast. Het is een hele simpele top met wat lage armsgaten. Leuk met een felgekleurde bandeautop eronder of gewoon een hemdje. Hij kostte 2 euro, ik hoop dat hij past!

DSC09544Ā DSC09545

Toen kwam ik dit geweldeige tasje tegen! Hebben jullie ook wel eens dat je naar de stad gaat en eigenlijk alleen je portemonnee nodig hebt maar geen handig klein tasje hebt? Ik wel! Daarvoor is dit tasje perfect, mijn portemonnee past er perfect in (ik heb een best wel grote portemonnee) en er zit ook nog een extra vakje in. Het tasje zelf is in een soort bohemianstyle met (nep) suede stof, franjes en hele mooie details op het ‘sluitvak’. Hij kostte 9 euro en ik ben er super blij mee!

DSC09548Ā DSC09549

Ik was nog op zoek naar leuke zomerse sandaaltjes en bij de Primark hebben ze er best veel. Het probleem is alleen dat ik hele smalle voeten heb en ze vaak te breed voor mij zijn, net als hakken en ballerina’s. Maar deze zaten goed! Ze waren er ook nog in het bruin maar die waren er helaas niet meer in mijn maat. Ik vind de kraaltjes erop het een heel leuk zomers en wederom een beetje bohemian gevoel geven. Deze sandaaltjes kosten 10 euro.

DSC09547

Ook kocht ik deze simpele gympjes. Je kan er nooit genoeg van hebben en bij de primark zijn ze lekker goedkoop, 4 euro.

DSC09550

Qua accesoires kwam ik voor een mooie statementketting en toen ik deze zag hangen was ik helemaal verkocht! Ze hadden hem ook nog in het zwart met goud maar om ook de neontrend een beetje voort te zetten dacht ik, oke ik doe gewoon deze! Hij koste me 5 euro.

DSC09553

Nog een statementketting met neon maar deze keer met zilver. De hanger is bezet met mooie diamanten (nep šŸ˜‰ en er is een neondraad door de ketting heen geregen. Hij was afgeprijsd van 5 naar 2 euro!

DSC09551

Ik heb er al een paar in mijn bezit en ik ben gek op ze, hoofdbandjes! Het staat lekker vrolijk en zormers en lekker (alweer;) bohemian. Ik ben echt een beetje fan van de bohemianstyle geloof ik šŸ˜‰ De ene is een suede bandje met madeliefjes waarvan je de uiteindjes zelf om je hoofd kan knopen ( 3 euro) en een gouden ketting doorregen met een lichtblauw suede koord. Hij zit vast met een elastiek. (2 euro)

DSC09554

Als laatste nog de 4 in 1 deep facial cleansing wipes die ik altijd haal. Een 2 pack voor 1,50 en ze werken geweldig! Wel jammer dat de verpakking op het eind niet meer zo goed sluit.

Ik heb dit artikel lekker in de zon getypt, ben helemaal bruin van de 2 daagjes aan het strand šŸ™‚ Hebben jullie ook zo’n zin om weer lekker zomerkleren te dragen? Ik ben helemaal enthousiast! Fijne dag vandaag en laat me weten wat jou favoriete trends zijn deze zomer!

Liefs Anniek

Geef een reactie

