Six Hand Food

5 Mei

Ik heb me toch drie schattige producten voor jullie! Ze zijn klein, lief, verzorgen je handen en ruiken nog eens verrukkelijk ook. Waar ik het over heb? De Hand Food creams van Six!

Hand Foot 001

Kijk nou, zijn ze niet lief? Het zijn drie flesjes van elk 30 milliliter. Het lijkt misschien niet veel maar zoveel gebruik je niet per keer. Kijk gauw mee naar de geuren!

Hand Foot 002

De eerste is Honeysuckle. Ik had geen idee wat ik van deze moest verwachten. Ja, honing natuurlijk, maar wat is dat suckle? Toen ik het opzocht op Google bleek dat honeysuckle niet echt iets met honing te maken heeft. Honeysuckle betekent namelijk Kamperfolie. Die is een soort ‘geslacht’ van planten en struiken. De planten hebben de eigenschap heel zoet te ruiken en dat komt zeker terug in deze creme.

Hoewel de creme heerlijk ruikt vind ik het een rare geur. Ik kan niet echt zeggen dat het mierzoet is. Je ruikt ook iets van citroen er doorheen. Maar dit alles maakt het zeker niet minder lekker!

Hand Foot 003

Numero 2 is Wild Rose. Mmm ik begin steeds meer van rozengeur te houden. Ik heb nog eigenlijk geen producten die er naar ruiken maar dat gaat zeker veranderen! Ik kom wel eens bruisballen of zeepjes tegen met deze geur en dan kan ik niet stoppen met ruiken. Ook deze geur vind ik moeilijk te beschrijven. Ik raad je aan, als je dat nog nooit hebt gedaan, gewoon eens te gaan ruiken aan een product met rozengeur. Spijt zal je er zeker niet van krijgen!

Hand Foot 004

Last but ZEKER not least: De Vanilla variant. Mmm als je deze tube opendraait en er wat crème uitspuit komt de vanille geur je gewoon tegemoet. Hij is echt heel sterk! Misschien wel sterker dan de bodybutter van The Bodyshop. Ik heb alleen wel het gevoel dat er nog een andere geur door heen zit. Het is niet alleen vanille volgens mij. Bij de ingrediënten staat geen vanille maar ik denk dat dat in een van de moeilijke namen zit. Deze geur kan ik wel beschrijven. Cupcake zoet!

Hand Foot 006

Ik vind het een geweldig leuk setje. Handig en nog lekker ook. Ik smeer elke avond en ochtend mijn handen er lekker mee in. Ze zijn dan heerlijk zacht, top!

Nog even een happy-Esther foto, ik was blij want het was heerlijk weer! Ik vond hem ook gewoon cool in het raam gemaakt, ik ben net een spook.

Hand Foot 007

Goed, dat was het dan weer. See you soon!

Xx Esther

Eén reactie to “Six Hand Food”

Geef een reactie

