Essence nagellak 149 Hello mashmellow!

3 Mei

Met de zomer in aantocht neig ik nu eerder naar de lichte, frisse kleurtjes dan naar de donkere kleuren met veel glitters. Dit is een heel mooi licht lavendelkleurtje die ik laatst samen met een ander kleurtje had gekocht, bij een 1+1 gratis actie.

DSC09451

Het is een kleurtje van Essence colour & go, nummer 149 Hello marshmellow! Na de vernieuwing zijn de kwastjes wel een stuk dikker geworden. Dat vind ik wel fijn, zo kun je in 2 streken je hele nagel bedekken.

DSC09450

Als je goed kijkt zie je dat er hele lichte blauwe glittertjes in het lakje zitten. Als het kleurtje eenmaal op je nagels ziet zie je daar niks van terug. Dat vind ik niet zo erg, want ik was juist op zoek naar een mooi creamy lak zónder hele duidelijke glitters.

DSC09448 DSC09449

Het is echt een mooi lavendelkleurtje, maar in het echt neigt hij nog iets meer naar roze dan hier op de foto. Hij dekt perfect in 3 laagjes, in 2 laagjes kan opzich ook.

Dit lakje kost 1,69 bij de Kruidvat maar als het goed is, is er nu nog een 1+1 gratis actie op alle nagellak bezig dus grijp je kans!

Xx Anniek

Geef een reactie

