Happy Days Shower Cream en Body Butter

2 Mei

Vandaag laat ik het kadootje zien wat ik van Anniek heb gekregen. Althans, niet helemaal. Ik heb van haar ook nog heerlijke koekjes en een lief kaartje gekregen. Maar vandaag laat ik dus het beautygedeelte zien 🙂

Kado Anniek 003

Dit zijn ze. Zoals je ziet zijn het lekkere grote verpakkingen. Je doet er dus lekker lang mee! Ik weet niet precies of Happy Days het merk of de geur is, maar dat maakt ook niet echt uit.

De geur is super lekker. Heel fruitig en tropisch. Hij ruikt een beetje als de Watson body butter en scrub in Papaya. Zeker nu de zon weer gaat schijnen is het heerlijk om deze producten te gebruiken.

Kado Anniek 004 Kado Anniek 005

Zoals ik al zijn de verpakkingen lekker groot. De creme is heerlijk dik en smeert goed uit. De creme trekt niet super snel in, maar snel genoeg voor mij. En die geur blijft gewoon heerlijk. Hij blijft nog lang hangen ook.

Kado Anniek 006 Kado Anniek 007

Dan de douchegel. Ik vind de verpakking alleen al heel mooi. Hij geeft een zomerse sfeer en is mooi mat. Ook deze is lekker groot. De douchegel is jelly en doorzichtig wat in mijn opzicht geen voor- of nadeel is.

De douchegel doucht lekker makkelijk en ook bij de douchegel blijft de geur lang hangen.

Volgens mij is het wel duidelijk dat ik blij ben met deze douchegel en bodybutter. Het was niet zo’n lang artikel omdat ik niet heel veel inspiratie had. Heb je nou nog een vraag of opmerking zet die dan zeker bij de comments!

Xx Esther

Geef een reactie

