Catrice ultimate colour 060 o juicy!

30 Apr

Jaa vandaag is het koninginnedag, lekker op de rommelmarkt rondstruinen en hopen dat je nog wat goede spullen voor weinig geld vind! En natuurlijk lekker oranjetompouchen van de Hema eten 🙂 Maar wat voor make-up hoort er bij koninginnedag? Oranje natuurlijk! Vandaag heb ik een hele mooie lipstick die perfect bij dit thema past.

DSC08765

Dit is de lipstick 060 o juicy! uit de ultimate colour lijn van Catrice. Ik heb hem al een poosje, ik was vorig jaar namelijk op zoek naar een goede, budget oranje lipstick voor koninginnedag. Ik had ook al even bij Essence gekeken, maar ik vind dat Essence geen mooie lipstick heeft. In zo ongeveer allemaal zit een  overload aan glitters en metallic glansjes. Catrice heeft daarintegen wel prachtige lipsticks: mat, glanzend, jelly enzovoort. Deze lipstick is licht glanzend.

DSC08773

Hierboven de kleur met 1 veegje. Goed gepigmenteerd en een echte knalkleur.

DSC08757

Lippen zonder iets erop

DSC08758

Lippen met de lipstick

Hierboven zie je de lipstick op mijn lippen. Hij geeft veel pigment af (zoals we gewend zijn van Catrice) en het is echt een knallende kleur! Ik heb er niks slechts over te zeggen, zeker niet voor de prijs van 3,99 die je ervoor betaalt! Wel moet je een beetje uitkijken als je velletjes op je lippen hebt, die accentueert hij namelijk best wel. Het beste kun je dan eerst even je lippen scrubben. Qua houdbaarheid is hij wel goed. Ik heb deze lipstick niet de hele dag opgehad, maar als je dat wel doet zou je hem wel af en toe even moeten bijwerken denk ik. Een kleine snack overleeft hij wel.

DSC08770

En nog één fullface, zoals je ziet knalt hij echt van je lippen af! Past trouwens goed bij mijn truitje 🙂

Deze lipstick is bij Kruidvat en Trekpleister te koop voor 3,99.

Fijne koning(inne)dag allemaal vandaag! Wat gaan jullie allemaal doen?

Xx Anniek

Geef een reactie

