Christina Aquilera luchtje en douchegel

29 Apr

Ik ben bijna jarig! Jeej, 3 mei om precies te zijn. Daarom heb ik vast vrijdag mijn feestje voor mijn vriendinnen van school gehouden. Het was super gezellig en ik heb geweldige kado’s gekregen. Vandaag laat ik jullie dit super schattige pakketje zien met een mini douchegel en parfum van Christina Aguilera.

Stuffies 017

Dit zijn ze. Zijn ze niet super schattig?! Het ziet er zo leuk uit met dat kant en dat strikje op het flesje. De dop vind ik ook geweldig! Over naar de inhoud, want ook al lijkt het niet te kunnen, die is nog beter!

Stuffies 019 Stuffies 020

Om te beginnen de douchegel. Ik had zaterdag een feest dus ben die ochtend na korfbal lekker met deze douchegel onder de douche gesprongen. Ik heb niet teveel gepakt omdat ik er lekker zuinig mee wil doen. De douchegel waste prima 🙂

Stuffies 022 Stuffies 023

Dan het geurtje. Ook hier wil ik heel zuinig mee zijn, want hij ruikt zo lekker. Met mijn niet zo geur-herkennende-ontwikkelde neus heb ik op google even gezocht wat nou precies de geurnoten van dit parfum zijn. Zelf vind ik hem in ieder geval heerlijk fris, een tikkeltje zoet en lekker vrouwelijk.

Op internet heb ik gevonden dat je in deze parfum als het goed is de volgende geuren herkent: Amber, romige vanille en muskus.

Ik moet bekennen dat ik geen idee heb hoe amber ruikt. Vanille en muskus daarentegen herkende ik wel omdat deze ook in mijn geliefde So…? Fab geurtje zit. En toen ik het las merkte ik dat deze 2 geurtjes wel wat van elkaar weg hebben. Maar bij Fab ruik je de vanille en muskus vooral heel sterk en hier hangen die geuren een beetje op de achtergrond. Bij dit luchtje ruik je ook nog wat frisse exotische geuren. Dit alles bij elkaar maakt het een heerlijke geur.

Dat was dan kadootje nummer 1. Er komen er dus waarschijnlijk meer 😉 En volgende week meer, haha. Laat het maar weten als jullie gek worden!

Xx Esther

Geef een reactie

