Pincet Action

26 Apr

Om even een splinter weg te halen, je wenkbrauwen te epileren en even snel andere haartjes weg te kunnen halen, een pincet is echt een handig dingetje. Vaak lees je over de Tweezerman pincetjes. Pincetjes die heel erg fijn werken maar ook verschrikkelijk duur zijn, rond de 20 euro voor één pincetje! Nu kan ik er natuurlijk niet echt een oordeel over vellen, ik heb ze immers nog nooit geprobeerd. Misschien zijn ze wel echt hun prijs waard. Maar ik probeerde toch liever eerst een wat goedkopere pincet.

DSC09220

Ik was laatst bij de Action en toen kwam ik deze tegen, voor maar 69 cent! Ik had er laatst al eens wat over gelezen op todaysbeauty.nl en het scheen wel een goede te zijn. Zo kwam het dat ik hem meenam.

DSC09222

Ze hadden ze in allerlei leuke printjes en opdrukjes maar deze vond ik het leukste; hoe heet zo’n poppetje ook al weer?

DSC09224DSC09224DSC09224

Het pincet voelt totaal niet cheap aan. Het is een redelijk zwaar en lekker stevig pincet.Als je je wenkbrauwhaartjes eruit wilt halen gaat dat makkelijk. Je kan er goed bij met dit pincet en hij pakt de haartjes goed vast, ze glippen er niet meer uit. Dan één rukje en weg zijn je haartjes.

Ik ben dus erg tevreden over dit pincet. Maar stiekem ben ik nu toch ook wel benieuwd naar de echte Tweezerman. Hebben jullie er één?

Liefs Anniek

Geef een reactie

