P2 Sheer Glam Lipstick in 060 Fame!

22 Apr

Toen we in Trier waren hebben we ook even tijd gehad om te shoppen en natuurlijk hebben we daar gebruik van gemaakt! In Duitsland heb je de DM wat een soort Kruidvat is. Zij hebben alle merken die wij hebben ook alleen zijn ze daar goedkoper. Ook hebben ze twee nieuwe merken. Namelijk P2 en Manhattan. P2 is de goedkoopste en aangezien ik al een tijdje een lipstick wilde heb ik mijn kans gegrepen en deze prachtige lippenstift gekocht. Hij kostte volgens mij 2 euro.

Lipstick 067

Dit is hem. Zoals je ziet een lief roze kleurtje dat een beetje naar koraal toe neigt. Ik kon moeilijk kiezen omdat er een paar kleuren waren die ik wel geschikt vond. Ik heb uiteindelijk deze gekozen omdat ik dacht dat hij het beste bij met paste.

Lipstick 069

Hij heet dus 060 Fame! Het was ongeveer de lichtste roze kleur. Ik was op zoek naar een kleurtje dat dicht bij mijn eigen lippenkleur lag. Ik ben namelijk niet zo van de nude en donkere paarsachtige kleurtjes. Rood zou ik opzich nog wel cool vinden. Maar ik ben dus superblij met deze kleur! Niet te licht niet te donker en de kleur is ook goed!

Lipstick 066

Dit is de swatch. Hij is zoals je ziet niet super dekkend maar dat vind ik geen probleem. Zo kan ik een beetje aan het lipstick idee wennen zonder meteen een dikke laag op m’n lippen te hebben. Er zit ook wat glitter in, maar niet te overdreven.

Lipstick 068

Ik vind de huls waar de lipstick in zit trouwens ook supermooi. Hij is glanzend rood-roze en er staat niet teveel op.

Lipstick 057 Lipstick 058

Dit is hem op mijn lippen. Hij maakt m’n lippen iets lichter en meer roze wat ik verrassend leuk vind staan. Het enige wat een beetje jammer is, is dat hij niet echt goed blijft zitten. Als je wat drinkt is het meeste van de lipstick alweer verdwenen.

Al met al ben ik best tevreden. Zeker over de kleur en de prijs. Hij zou van mij wel iets langer mogen blijven zitten maar voor 2 euro verwacht ik geen wonderen.

Ik raad je zeker aan eens een kijkje te nemen in de DM want het is het echt waard!

Xx Esther

Geef een reactie

